Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
ergens wat donker plexiglas halen. Dat zou het wel mee moeten lukken.
-
Verwijderd
je kan ook gewoon een stuk glas pakken, met coating erop, maar je hebt iig spiegels, waar je van 1 kant doorheen kan kijken, daar kan het volgend mij ook mee...
Verwijderd
Op mijn werk zit in kantoor spiegelglas, als het binnen donker is, en buiten licht werkt het goed, maar als het net andersom is, kun je wel gewoon naar binnen kijken. Dus als je dat soort glas ergens kan vinden kun je dat mooi in je case monteren.
Als er bij het werk weer eens een spiegel raam wordt ingegooid wil ik wel een stukje bewaren, maar dat gebeurt helaas niet zo vaak.
Als er bij het werk weer eens een spiegel raam wordt ingegooid wil ik wel een stukje bewaren, maar dat gebeurt helaas niet zo vaak.
Ga eens bij een schilder/glazenzetter langs.
Hebben vast wel een stukkie spiegelglas voor je (of een ouwe spiegelbril
)
Anders kan je wat van de achterkant van een spiegel krabben.
Wel voorzichtig dat je alleen de bruine laag weghaalt, het zilver is dan doorzichtig (heb zo wel eens (even) naar de zon gekeken)maar de kans op zichtbare krassen is groot aanwezig.
Hebben vast wel een stukkie spiegelglas voor je (of een ouwe spiegelbril
Anders kan je wat van de achterkant van een spiegel krabben.
Wel voorzichtig dat je alleen de bruine laag weghaalt, het zilver is dan doorzichtig (heb zo wel eens (even) naar de zon gekeken)maar de kans op zichtbare krassen is groot aanwezig.
Een cliche is ooit origineel begonnen
Je hebt ook verf, die wordt o.a. gebruikt om achterlichten, knipperlichten van auto's te spuiten...
Hiermee kun je de lamp bijv. een zwart aanzicht geven, dit zou je ook eens kunnen proberen op plexiglas
veel sucstress
Hiermee kun je de lamp bijv. een zwart aanzicht geven, dit zou je ook eens kunnen proberen op plexiglas
veel sucstress
Honda Accord Aerodeck 2.0i 12V
Gooi je zelf een raam inOp maandag 29 oktober 2001 19:45 schreef Basp het volgende:
Ga dan meteen naar degene die het repareerd en vraag of je de grootste scherven mag hebben
Heel simpel: Rij eens langs een automaterialenhandel. Daar hebben ze van dat plakfolie voor je ramen in alle kleuren, dus ook spiegel effect. Kijk maar eens bij een hoop bestelbusjes.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Pagina: 1