half doorzichtige spiegel?

Pagina: 1
Acties:
  • 995 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

Topicstarter
Hallo mensen.. Ik ben voor een mod eigelijk opzoek naar een manier om ledjes achter een spiegel te zetten.. en dat deze dan alleen te zien zijn als de ledjes aan zijn..

heeft iemand enig idee hoe ik dat op moet lossen?? bestaat er inderdaad zo'n soort halfdoorlatende spiegel..

(het kan achter de spiegel verder trouwens prima donker zijn)

of moet ik de reflecterende laag op die plek gewoon wegkrassen?

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-07 19:33

dfr0st

Geel is mooier

ergens wat donker plexiglas halen. Dat zou het wel mee moeten lukken.

-

Verwijderd

je kan ook gewoon een stuk glas pakken, met coating erop, maar je hebt iig spiegels, waar je van 1 kant doorheen kan kijken, daar kan het volgend mij ook mee...

Verwijderd

Op mijn werk zit in kantoor spiegelglas, als het binnen donker is, en buiten licht werkt het goed, maar als het net andersom is, kun je wel gewoon naar binnen kijken. Dus als je dat soort glas ergens kan vinden kun je dat mooi in je case monteren.

Als er bij het werk weer eens een spiegel raam wordt ingegooid wil ik wel een stukje bewaren, maar dat gebeurt helaas niet zo vaak.

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Ga eens bij een schilder/glazenzetter langs.
Hebben vast wel een stukkie spiegelglas voor je (of een ouwe spiegelbril :P )
Anders kan je wat van de achterkant van een spiegel krabben.
Wel voorzichtig dat je alleen de bruine laag weghaalt, het zilver is dan doorzichtig (heb zo wel eens (even) naar de zon gekeken)maar de kans op zichtbare krassen is groot aanwezig.

Een cliche is ooit origineel begonnen

• IMWezel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-05-2025

IMWezel

Weet (gelukkig) niet alles

Je hebt ook verf, die wordt o.a. gebruikt om achterlichten, knipperlichten van auto's te spuiten...

Hiermee kun je de lamp bijv. een zwart aanzicht geven, dit zou je ook eens kunnen proberen op plexiglas

veel sucstress

Honda Accord Aerodeck 2.0i 12V

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Op maandag 29 oktober 2001 19:45 schreef Basp het volgende:

Als er bij het werk weer eens een spiegel raam wordt ingegooid wil ik wel een stukje bewaren, maar dat gebeurt helaas niet zo vaak.
Gooi je zelf een raam in >:)
Ga dan meteen naar degene die het repareerd en vraag of je de grootste scherven mag hebben :P

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Heel simpel: Rij eens langs een automaterialenhandel. Daar hebben ze van dat plakfolie voor je ramen in alle kleuren, dus ook spiegel effect. Kijk maar eens bij een hoop bestelbusjes.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Pagina: 1