Toon posts:

Monitor problemen :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kenissen van mij hebben het volgende probleem ik kwam er zelf niet zo snel uit. Daarom roep ik ook jullie hulp in. Misschien weet iemand ene oplossing voor het volgende probleem:

Wanneer ik de computer even hebben gebruikt in de ochtend, en ik s'middags weer wil beginnen het beeldscherm zwart blijft.
In het begin bleef deze ook wel eens in de stanby modus hangen,daarom hebben we energiebeheer uitgeschakeld.
Als de computer dan weer een nacht uit was dan doet het beeldscherm het weer en soms voor enkele dagen. Toch wordt die zo nu en dan zwart bij het opstarten.
Gisteren waren we een spel in 3d aan het doen en verscheen een fatal error en daarna starte de computer zelf weer op,maar midden in het spel een zwart scherm.
wat kan er zijn: is het de monitor (voeding of zo), de kabel of hebben we problemen met de grafische kaart. Nog nooit werd het beeld zwart in een gewoon programma.
Er zit een usb aansluiting op de monitor. Kan deze gebruikt worden,zonder bijv. netspanning en de pins verbinding naar de computer. De computer met alles is nog geen twee jaar oud. Het is een Philips monitor 107b.
Computer P III 500 Mhz en een maxi googer gamer videokaart van Hercules 32 mb.

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-05 13:55
Zet de monitor eens op de "normale" kabel (ben ff naam kwijt :P). Kijk of het dan nog steeds is :)

Verwijderd

Topicstarter
een vga kabel heet zoiets dacht ik. inieder geval bedankt, misschien hebben andere mensen nog tips voor me ik hoop ze dan inieder geval te ontvangen

bvd.

job

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 20:35
probeer die monitor eens op een andere comp of een andere monitor op die comp.

dan weet je gauw genoeg of het aan je monitor ligt en als dat niet het probleem is kun je de software eens proberen endaarna zou je toch de rest van de hardware moeten proberen :(

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
-> VB :)

Verwijderd

moet je het wel goed doen Bully :P

moved OM >> V&B
Pagina: 1