Toon posts:

Helluuup ik kan bestanden niet deleten

Pagina: 1
Acties:
  • 281 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik draai WinXP build 2600, nau heb ik het volgende probleem; als ik een bestand met SCHIFT+DEL verwijder dan gooit windows het bestand voor het oog weg, maar de ruimte die het bestand in gebruik nam komt niet vrij, ik kan bestanden wel gewoon de prullebak ingooien en dan verwijderen, en dan komt de ruimte wel vrij..... :? :?

ik heb met Win XP scandisk, PQ scandisk, Norton 2002 schijfcontrolle, en WinME scandisk geprobeerd het te herstellen (ruimte weer vrij krijgen) maar alle programma's zien geen fouten.... :? :?

zijn er mensen met hetzelfde probleem en weet iemand hoe ik dit kan oplossen. :?

alvast bedankt

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
Op maandag 29 oktober 2001 19:28 schreef gpvelzen het volgende:
ik draai WinXP build 2600, nau heb ik het volgende probleem; als ik een bestand met SCHIFT+DEL verwijder dan gooit windows het bestand voor het oog weg, maar de ruimte die het bestand in gebruik nam komt niet vrij, ik kan bestanden wel gewoon de prullebak ingooien en dan verwijderen, en dan komt de ruimte wel vrij..... :? :?

ik heb met Win XP scandisk, PQ scandisk, Norton 2002 schijfcontrolle, en WinME scandisk geprobeerd het te herstellen (ruimte weer vrij krijgen) maar alle programma's zien geen fouten.... :? :?

zijn er mensen met hetzelfde probleem en weet iemand hoe ik dit kan oplossen. :?

alvast bedankt
defraggen?

• slownera
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Misschien ligt het wel aan systemrestore die aan staat.
Zet dat eens uit bij system properties, wie weet werkt dat wel.

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
nau die iritante system restore staat sind de installatie uit dus daar ligt het niet aan, ik zal het defraggen eens proberen ik laat het wel weten als het werkt

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
F5 drukken ?????

Verwijderd

Topicstarter
nee ik ben niet achtelijk op f5 drukken en restarten help niet, het bestand is voor het oog verwijderd maar op de schijf niet...

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Op maandag 29 oktober 2001 19:39 schreef gpvelzen het volgende:
nee ik ben niet achtelijk op f5 drukken en restarten help niet, het bestand is voor het oog verwijderd maar op de schijf niet...
gezien je signature heb je ruimte zat :+

Verwijderd

Topicstarter
nau het defraggen mocht niet baten :(

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 oktober 2001 19:43 schreef Niek1616 het volgende:

[..]

gezien je signature heb je ruimte zat :+
Jaja, maar ik ben indertussen wel zo'n 5 gb aan ruimte kweit :( (gaat nogal hard met DivXen)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
en als je op de commando prompt een 'dir' doet? laat ie dan wel de correcte ruimte die aanwezig zien? mischien is het wel een bugje in explorer, ofzo :?

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 oktober 2001 19:49 schreef zwelgje2 het volgende:
en als je op de commando prompt een 'dir' doet? laat ie dan wel de correcte ruimte die aanwezig zien? mischien is het wel een bugje in explorer, ofzo :?
nee het is geen buggie want m'n hdd zat vol volgens windows, en er stond maar 17 van de 20 gb in gebruik, en ik kon er niks meer bijop proppen

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 17:24

Tuinhark

Retro

Dat heet Norton Undelete ofzo. Zet het maar eens uit.

:Y)

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 16:58

Obi

Op maandag 29 oktober 2001 19:52 schreef Tuinhark het volgende:

Yep, dat klopt :)

Zorgt erg trouwens ook voor dat Adobe proggies niet fijn meer lopen. Gewoon uitzetten en alle "Norton Protected Files" 'purgen'. Zul jij ff een eureka-moment krijgen als je ziet hoeveel schijfruimte er ineens vrijkomt :)

Norton => Options => Norton Utilities => Norton Protection => voor elke partitie/ schijf "enable protection" uitvinken. Ook gelijk weer even bij "Recycle Bin" het vakje bij "Standard Recycle Bin" aanvinken.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 oktober 2001 19:52 schreef Tuinhark het volgende:

heb ik gedaan, erg bedankt het werkt, heb alleen nog een probleempje... de loze ruimte blijft, Schift+Del werkt weer maar de al eerdereverwijderde bestanden krijg ik niet meer weg... zal wel weer format J: worden

en dat
Norton => Options => Norton Utilities => Norton Protection => voor elke partitie/ schijf "enable protection" uitvinken. .
werkt bij mij niet ik heb Norton 2002 in Winxp

Verwijderd

Topicstarter
okay dan ik heb het op een van de 2 schijven voor elkaar gekregen de andere gaat dus maar geformateerd worden >:)

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 16:58

Obi

Op maandag 29 oktober 2001 20:14 schreef gpvelzen het volgende:
okay dan ik heb het op een van de 2 schijven voor elkaar gekregen de andere gaat dus maar geformateerd worden >:)
Of met je rechtermuisknop op je recycle bin en "Purge Norton Protected Files" kiezen. Is het ook weg als het goed is.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 oktober 2001 20:17 schreef Obi het volgende:

[..]

Of met je rechtermuisknop op je recycle bin en "Purge Norton Protected Files" kiezen. Is het ook weg als het goed is.
dat werkt niet maar, ik zie met een norton util in welke dir de files staan en die ga ik dus ff handmatig om zeep helpen >:)

Verwijderd

Topicstarter
Jaaaa!!!! gelukt met het good old dos!!! deltree J:\recycled\nprotect en ros op enter en al uw problemen zijn opgelost >:) >:)

bedankt he luitjes

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 17:24

Tuinhark

Retro

Hoe ging dat spreekwoord ook alweer? Iets met muggen en kanonnen? :?

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 19:47 schreef gpvelzen het volgende:

[..]

Jaja, maar ik ben indertussen wel zo'n 5 gb aan ruimte kweit :( (gaat nogal hard met DivXen)
MAar 5 gb??? Jezus wat doe je met je hd elke dag een full format. xp neemt bijna meer in *D

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 oktober 2001 22:31 schreef AkroBatic het volgende:

[..]

MAar 5 gb??? Jezus wat doe je met je hd elke dag een full format. xp neemt bijna meer in *D
neh valt wel mee ik kreeg 20 nieuwe divxen van een vriend en die zette ik ff op m'n hdd om ze vervolgens te fikken en te verwijderen... niet dus ze wouden niet weg, en sinds ik xp draai formateer ik ipv 1keer per uur m'n hdd 1 keer in de twee uur m'n hdd ;)
Pagina: 1