Toon posts:

karaoke met welk proggie?

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik wil graag karaoke op mijn pctje doen. met welk programma kan ik dit het best doen? ik heb al een aantal miditjes maar zoek nu een goed programma ervoor.

en hoe werkt het precies?

Verwijderd

jahn werkt dattan ook netzoals een voicekillertje bestaat dat?? voor de pc dan he.. dat was ff mijn vraagje hierbij...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 oktober 2001 19:24 schreef The-ZeroCool het volgende:
jahn werkt dattan ook netzoals een voicekillertje bestaat dat?? voor de pc dan he.. dat was ff mijn vraagje hierbij...
kan je ff normaal tikken? ik begrijp er geen hond van :)
what the fuck is jahn dattan?

Verwijderd

ik heb dat ooit eens met een plugin van winamp gedaan, ik heb even gekeken en dit schijnt hem te zijn:

http://www.winamp.com/plugins/detail.jhtml?componentId=176

werkt niet altijd, maar kan het soms erg leuk doen...!

Verwijderd

Topicstarter
thank you maar bestaat er geen programma voor karaoke?

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

Verwijderd

Topicstarter
echt helemaal niemand? :)

Verwijderd

Topicstarter
raar dat niemand hier antwoord op weet

Verwijderd

tja, ZO leuk is karaoke nou ook weer niet

Verwijderd

karakoa is cool!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Je kunt het best speciale karaoke CD's voor de PC kopen. Terwijl de audiotrack speelt worden de zangteksten op je monitor gezet, soms zelfs met toepasselijke plaatjes erbij. Het Amerikaanse Sirius Publishing is op dit gebied nogal actief, kijk daar maar eens. (www.siriuspub.com)

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 12:21 schreef polaris het volgende:
Je kunt het best speciale karaoke CD's voor de PC kopen. Terwijl de audiotrack speelt worden de zangteksten op je monitor gezet, soms zelfs met toepasselijke plaatjes erbij. Het Amerikaanse Sirius Publishing is op dit gebied nogal actief, kijk daar maar eens. (www.siriuspub.com)
thanks!
Pagina: 1