Toon posts:

Hifi set kraakt van alle kanten

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Jongens ik heb een sound blaster live 256 pci als ik mijn hifi set aansluit krijg ik alleen gekraak met wat muziek er door.kunnen jullie mijn zeggen waar dit aan licht. Oja mijn
HIFI set is van sony alvast bedankt

Verwijderd

Misschien de volumecontrol in windows (oid) lager zetten ?

Verwijderd

Hoe heb je precies je HiFi set aangesloten op je soundcard, via de line-out of speaker out?
Heb je hem wel op de AUX van je HiFi set aangesloten?
Staat je geluid niet te hard?
Zit er geen breuk in de kabel?

• the_dgc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11-2022

the_dgc

raar he..... leven!!

ik heb het ook al 2 keer gehad

de eerste keer kwam het omdat ik de pc op de ingang voor de platen speler had gezet

en de tweede keer kwam het omdat de kabel een breuk bevatte

een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling

Verwijderd

Topicstarter
op mijn stereo zit alleen maar phono. En die heb ik op mijn lijn uit achter aan gesloten van mijn sound blaster.kan het ook toevalig aan winxp pro liggen? Oja de stereo is ook al 5jaar oud! En hoe zit da met die aux dan? B-)

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 19:16 schreef beastlock het volgende:
op mijn stereo zit alleen maar phono.
dat is je probleem, de gevoeligheid van die ingang is heel anders.
ander stereootje kopen.

Verwijderd

En wat ook nog het geval kan zijn is dat er iets mis is met de aarding en stroom voorziening in huis. Maar dat phono antwoord gaat door voor de koelkast in dit geval ;)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:09

Jag

Ja, dat kan dus niet he. Een phono ingang is ook echt alleen maar voor een platenspeler, niet voor line level singalen zoals je computer.

Verwijderd

Topicstarter
BEdankt jongens voor het antwoorden van de vraag.
ik ga meteen een nieuwe stereo halen!!!(kunnen jullie ook mij een goeie srereo aanwijzen voor een mooi prijsje)

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 19:44 schreef beastlock het volgende:
BEdankt jongens voor het antwoorden van de vraag.
ik ga meteen een nieuwe stereo halen!!!(kunnen jullie ook mij een goeie srereo aanwijzen voor een mooi prijsje)
budget :?

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 10:31
Je kan geloof ik ook een platenvoorversterkertje halen (ong. 80 piek)
Maar een nieuwe stereo is natuurlijk altijd leuk :)

specs

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 19:56 schreef twopack het volgende:
Niet dus, zoals de naam voorversterker al zegt, versterkt deze de platen speler nog eens, want een ingang van een platen speler heeft juist minder ingang nodig. Mischien zijn er wel ingangs afzwakkers.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op maandag 29 oktober 2001 19:56 schreef twopack het volgende:
Nee dat kan juist niet ;) want dat is bedoelt om een platenspeler op een ingang van lineniveau te kunnen gebruiken.

Je zou er wel een aantal weerstanden tussen kunnen zetten, al is dat niet echt een geweldige optie natuurlijk, maar ik heb het wel eens werkend gehad op die manier.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:09

Jag

Er gebeurt meer dan dat er alleen wordt versterkt, er wordt namelijk ook ge-EQ-ed (RIAA correctiecurve ofzo).
Pagina: 1