[beginner] casemodden

Pagina: 1
Acties:

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-03 13:54
wat kost het om led'jes etc. te kopen om je case een beetje mee te modden, en wat heb ik allemaal nodig, ik heb nog niets en geen idee wat het allemaal kost etc., dus mag je me ook wel uitleggen hoe het aangelsoten moet worden....

edit:

btw---> search is gebruikt....

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
ga maar uit van duizende guldens :P

kon het niet laten

Maar ledjes kosten een paar cent, en nog wat schakelaartjes of potmetertjes voor je fans, wat plexieglas, fans, fingerguards, neonlamp:

Reken dan maar op 150 piek

Twitter | Linkedin

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14

Whuzz

Dodgeball!

Tja... deze vraagstelling vraagt om afzeikreacties, dus maak je borst maar nat >:)

Ten eerste, wat moeten we met zo'n topic? Geef eerst eens duidelijk aan wat je wilt. Hoe kunnen wij nou zeggen wat een casemod gaat kosten als we niet eens weten wat je casemod allemaal gaat inhouden?
Laat staan dat we je kunnen vertellen hoe je het moet aansluiten |:(

Heb je de search al eens gebruikt? Ik denk dat je daarmee al minstens 80% van je vragen beantwoord kunt krijgen. Als je ons daarna duidelijk kunt uitleggen wat je precies wilt en hoe je het denkt te gaan aanpakken kunnen wij je vast wel helpen met de rest van de vragen...

edit:

De search is gebruikt? Hoe heb je die dan gebruikt?
Intiepen: "Vertel mij alles over casemods" zal niet werken nee. :r

Ga nog maar eens terug naar die search. Je maakt mij niet wijs dat je in dit forum waar al duizenden topics over allerhande casemods zijn geplaatst niets kunt vinden dat je kunt gebruiken... |:(

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Verwijderd

laat is wat zien wat mensen dan hebben als iemand plaatjes heeft.
lijkt me namelijk wel vet om is te zien *D

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Op maandag 29 oktober 2001 19:00 schreef MARK-BOPITJE het volgende:
laat is wat zien wat mensen dan hebben als iemand plaatjes heeft.
lijkt me namelijk wel vet om is te zien *D
Ik zou zeggen, klik hier maar eens op...

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Twee woorden: Virtual HideOut...

www.virtual-hideout.net

Kijk bij de cool-case gallerij... 1000+ casemods... Daar kan je vast wel wat tussen vinden.

Je moet ongeveer rekenen op een 150 gulden voor raampje, neontje en paint-job...

The merrier, the more >:)

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• Painxiom
het hoeft niet zo bijzonder allemaal beetje met ledjes klooien heb leuke kaast met allemaal kleine gaten a/d zeikant, maar voor de rest gaat het me er voorla om wat het ongeveer kost als je een beetje standaard mod neemt, en nogmaals voor de slimmeriken (8> de search is gebruikt....

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Op maandag 29 oktober 2001 19:04 schreef Painxiom het volgende:
het hoeft niet zo bijzonder allemaal beetje met ledjes klooien heb leuke kaast met allemaal kleine gaten a/d zeikant, maar voor de rest gaat het me er voorla om wat het ongeveer kost als je een beetje standaard mod neemt, en nogmaals voor de slimmeriken (8> de search is gebruikt....
"een beetje met ledjes klooien"

Nou, ik zou zeggen, koop een handvol leds, pak een grote hamer, geef er een aantal stevige meppen op (voor extra effect de leds IN de hand houden) en je hebt "een beetje met ledjes geklooid". Zal je een gulden of 15 kosten denk ik.
Heb je een goede ziektekostenverzekering? Zo niet wordt het een dure casemod.... >:)

En nogmaals over die search: die heb je niet (goed) gebruikt.

• Painxiom
trouwens die mod ziet er heel strak uit.. :9~ dat mot wel heel duur zijn geweest

Pagina: 1