I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
Tja... deze vraagstelling vraagt om afzeikreacties, dus maak je borst maar nat 
Ten eerste, wat moeten we met zo'n topic? Geef eerst eens duidelijk aan wat je wilt. Hoe kunnen wij nou zeggen wat een casemod gaat kosten als we niet eens weten wat je casemod allemaal gaat inhouden?
Laat staan dat we je kunnen vertellen hoe je het moet aansluiten
Heb je de search al eens gebruikt? Ik denk dat je daarmee al minstens 80% van je vragen beantwoord kunt krijgen. Als je ons daarna duidelijk kunt uitleggen wat je precies wilt en hoe je het denkt te gaan aanpakken kunnen wij je vast wel helpen met de rest van de vragen...
Ten eerste, wat moeten we met zo'n topic? Geef eerst eens duidelijk aan wat je wilt. Hoe kunnen wij nou zeggen wat een casemod gaat kosten als we niet eens weten wat je casemod allemaal gaat inhouden?
Laat staan dat we je kunnen vertellen hoe je het moet aansluiten
Heb je de search al eens gebruikt? Ik denk dat je daarmee al minstens 80% van je vragen beantwoord kunt krijgen. Als je ons daarna duidelijk kunt uitleggen wat je precies wilt en hoe je het denkt te gaan aanpakken kunnen wij je vast wel helpen met de rest van de vragen...
edit:
De search is gebruikt? Hoe heb je die dan gebruikt?
Intiepen: "Vertel mij alles over casemods" zal niet werken nee.
Ga nog maar eens terug naar die search. Je maakt mij niet wijs dat je in dit forum waar al duizenden topics over allerhande casemods zijn geplaatst niets kunt vinden dat je kunt gebruiken...
De search is gebruikt? Hoe heb je die dan gebruikt?
Intiepen: "Vertel mij alles over casemods" zal niet werken nee.
Ga nog maar eens terug naar die search. Je maakt mij niet wijs dat je in dit forum waar al duizenden topics over allerhande casemods zijn geplaatst niets kunt vinden dat je kunt gebruiken...
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Verwijderd
laat is wat zien wat mensen dan hebben als iemand plaatjes heeft.
lijkt me namelijk wel vet om is te zien
Ik zou zeggen, klik hier maar eens op...Op maandag 29 oktober 2001 19:00 schreef MARK-BOPITJE het volgende:
laat is wat zien wat mensen dan hebben als iemand plaatjes heeft.
Twee woorden: Virtual HideOut...
www.virtual-hideout.net
Kijk bij de cool-case gallerij... 1000+ casemods... Daar kan je vast wel wat tussen vinden.
Je moet ongeveer rekenen op een 150 gulden voor raampje, neontje en paint-job...
The merrier, the more
www.virtual-hideout.net
Kijk bij de cool-case gallerij... 1000+ casemods... Daar kan je vast wel wat tussen vinden.
Je moet ongeveer rekenen op een 150 gulden voor raampje, neontje en paint-job...
The merrier, the more
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
het hoeft niet zo bijzonder allemaal beetje met ledjes klooien heb leuke kaast met allemaal kleine gaten a/d zeikant, maar voor de rest gaat het me er voorla om wat het ongeveer kost als je een beetje standaard mod neemt, en nogmaals voor de slimmeriken
de search is gebruikt....
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
"een beetje met ledjes klooien"Op maandag 29 oktober 2001 19:04 schreef Painxiom het volgende:
het hoeft niet zo bijzonder allemaal beetje met ledjes klooien heb leuke kaast met allemaal kleine gaten a/d zeikant, maar voor de rest gaat het me er voorla om wat het ongeveer kost als je een beetje standaard mod neemt, en nogmaals voor de slimmerikende search is gebruikt....
Nou, ik zou zeggen, koop een handvol leds, pak een grote hamer, geef er een aantal stevige meppen op (voor extra effect de leds IN de hand houden) en je hebt "een beetje met ledjes geklooid". Zal je een gulden of 15 kosten denk ik.
Heb je een goede ziektekostenverzekering? Zo niet wordt het een dure casemod....
En nogmaals over die search: die heb je niet (goed) gebruikt.
trouwens die mod ziet er heel strak uit..
dat mot wel heel duur zijn geweest
Pagina: 1