Toon posts:

[XP] vage Cs error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu xp pro erop staan en zodra ik uit counterstrike komt loopt m`n pc vast, heel irritant, wat kan ik hier aan doen?

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
--> SP

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
Op maandag 29 oktober 2001 18:32 schreef Buzzman het volgende:
--> SP
uitzetten?

jah eehh... hier hebben wij dus nix aan en er komt waarschijnlijk nog meer flame, vertel eens HOE hij crashd, WANNEER, en wel/geen error, hangt je hele systeem? wat zijn je spec's, welke HL versie heb je, is het alleen als je join maar ook als je zelf een lan-server host?

Verwijderd

Topicstarter
Alles gaat goed, maar zodra ik uit counterstrike ga, loopt hij vast, de achtergrond krijg ik nog te zien, maar de icoontjes rechtsonderin en m`n startknop komen niet meer, en niets doet het dan nog

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Xp + Cs geeft dus leuke errors :)

Mijn CS knalt eruit als ik de servers probeer up te daten... geen error maar gewoon terug in windows alsof ik net geboot heb..
Ik ga niet moeilijk doen om het op te lossen.. heb wel meer van zo'n errors (bij cs en andere spellen), ga zeer binnekort weer terug naar Win98+Win2k

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-11 23:41

scim

Nani?

Is geen patch voor, it's a common fact live with it.
De oplossing!
Gewoon ctrl + alt + del
Dan half-life -> end task
of hl.exe -> end process

Er is nog geen andere oplossing voor, maar zo gaat het iig. Het ligt aan de engine, want zover ik weet heeft quake 2 er ook last van :).

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Op maandag 29 oktober 2001 18:27 schreef tva_goku het volgende:
Ik heb nu xp pro erop staan en zodra ik uit counterstrike komt loopt m`n pc vast, heel irritant, wat kan ik hier aan doen?
Juist dat probleem heb ik hier ook.
Mijn oplossingen:

- Type "exit" in console
- druk op kruisje rechtsboven

En gebruik een buy script, ik heb backslash op "disconnect & exit"
Pagina: 1