waarschijnlijk op de Windows98 CD . . .
. . .
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Verwijderd
Hmmm
Als ik hier zeg "install network printer" dan trek ie de drivers van de PC waar de printer op aangesloten zit. En dan vraagt ie geen CD of bestanden.
Als ik hier zeg "install network printer" dan trek ie de drivers van de PC waar de printer op aangesloten zit. En dan vraagt ie geen CD of bestanden.
Zoals DJ zegt moet je gewoon je Windows CD erin stouwen. Anders even de nieuwe drivers downloaden bij HP.
het is geen netwerkprinter maar je wilt vanaf PC2 via PC1 printen hmmmmmmmmm 
Dus zoek op PC1 (waar de Hp op is aangesloten) die printen, Delen die hap !
Sprint naar PC2 druk op "Printer Toevoegen"kies netwerkprinter, gaat ie automatisch zoeken (Zorg er wel voor dat het netwerk loopt en doet
) en dan installeert ie em ook gelijk !
GoodLuck !
Sprint naar PC2 druk op "Printer Toevoegen"kies netwerkprinter, gaat ie automatisch zoeken (Zorg er wel voor dat het netwerk loopt en doet
GoodLuck !
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit.
Ja en dan vraagt ie om die drivers/bestanden en die kan ik nergens vinden.Op donderdag 01 november 2001 00:41 schreef TiMmSy het volgende:
het is geen netwerkprinter maar je wilt vanaf PC2 via PC1 printen hmmmmmmmmm
Sprint naar PC2 druk op "Printer Toevoegen"kies netwerkprinter, gaat ie automatisch zoeken (Zorg er wel voor dat het netwerk loopt en doet) en dan installeert ie em ook gelijk !
GoodLuck !
Het delen van HP deskjet printer kan je prima vinden via het search knopje. Staat 1000 en 1 x de goede procedure aangegeven.
Pagina: 1