Toon posts:

Monitor kapot ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een tijdje begint mijn monitor spontaan uit te vallen. Het lampje blijft groen, dus hij gaat niet naar de sleep-mode. Maar als het scherm dan zwart is, is het alleen te herstellen door de monitor uit te zetten en daarna weer aan. Het beeld springt dan ook weer meteen aan. Sneller als anders iig.
Als ik mijn computer voor het eerst op een dag aan zet gaat hij meestal nog wel een half uurtje mee, maar na de eerste uitval, volgen ze steeds sneller op elkaar. Op een gegeven moment valt de monitor zelfs om de 2 minuten weg.
Het gaat hier om een 15" Novita scherm....

Is dit einde verhaal, of kan dit nog redelijk goedkoop gemaakt worden ?

• vandenberg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2016
Als het een oude monitor (zonder garantie) is, zou ik er geen geld meer aan uitgeven. 'Novita' klinkt ook niet als een A-merk, maar ja, even goed jammer.

Systeem

Verwijderd

Topicstarter
Nee OK, maar toch. Is ie wel kapot ???

Verwijderd

Yep je monitor gaat kapot, had ik ook vorig jaar december met mijn oude belinea 15inch..ik kon 1 minuut kijken en dan werd het beeld zwart, lampje was nog steeds groen dus er was wel signaal. Repareren kost meer dan een nieuwe kopen dus heb ik toen maar een andere gekocht.

Verwijderd

mijn monitor deed het een tijd geleden helemaal niet meer. Heb hem toen open geschroeft en ernaar gekeken, meer niet. En nadat ik hem had dichtgeschroeft deed ie het weer.

Verwijderd

Topicstarter
Nog iemand bekend met deze zaken....
Pagina: 1