Toon posts:

Teveel dataverkeer

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg net een mailtje van geocities dat ik teveel dataverkeer produceer...maar zou het helpen (veel foto's die veeeeeeel bekekeken worden) om de foto's en plaatjes op een andere hostingserver te plaatsen (met unlimited data access) Heb ik dan geen problemen meer met geocities? Ik wil graag deze url houden i.v.m reclame, redericting enz.

Zo ja, wat zijn hostingservers met ongelimiteerde dataverkeer?

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
nee data verkeer is wat je site passeert of heb je die links van die plaatjes nog ergens anders aan gekoppeld ? :)

Verwijderd

Topicstarter
nee het zijn die pics van die fotomeuk...maar als ik die gewoon op een andere server draai wordt Geocities toch (bijna) niet meer belast?

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
ja maar als je die url passeerd dan heb je al dataverkeer :)

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 18:12 schreef _MaLa_ het volgende:
nee data verkeer is wat je site passeert of heb je die links van die plaatjes nog ergens anders aan gekoppeld ? :)
Ja maar als je de plaatjes ergens anders host dan komt het niet langs de geocities servers hoor :)

Er zijn wel hosts die gratis (en ik dacht ook onbeperkt) hosting aanbieden, maar deze zijn over het algemeen traag.

Echt gratis bestaat trouwens toch niet, en dit hoort eigenlijk in ANS, maar misschien dat je in [topic=154738/1/25] wat interessants tegenkomt :)

Verwijderd

Ik ben wel benieuwd naar die site van je !

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 oktober 2001 18:40 schreef Tizzwat het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die site van je !
Valt tegen hoor :) maar voor de liefhebber:

http://www.l1c4.2ya.com (Geen reclame uitgelokt)
Pagina: 1