tv out vaagheden -> het werkt eindelijk...

Pagina: 1
Acties:

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 09:50
hej...
ik heb een geforce 3 van Leadtek, en de tv out deed het wel maar heel slecht...
Ik kreeg iedere keer beeld wat iets versprongen langzaam over mijn beeld van mjin aristona tv scrolde..

Ik heb vele kabels geprobeerd en alle mogelijke settings van pal / ntsc in combinatie met scart / svhs
Het werkte niet..
ik naar de electronica zaak en die zeiden zo van ja dan moet je je tv aarden... dus ik koop een of ander dun electriciteits draadje wat ik tussen de coax aansluiting moest prikken (let op niet tegen dat pinnetje aan maar tegen de omhulzing ) en dan onder een schroefje van je pc..

Ik heb nu een perfect beeld op mijn tv, maar wel ff een vraag.... hoe aard je je tv aan een pc die niet geaard is..

hmzz nou ja voor iedereen die er problemen mee heeft raad ik aan voor die 1,50 gulden z'n draadje te kopen.. en te proberen...
HET WERKT >:)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• memphis
  • Laatst online: 18:24

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Dan heb je of een hele vreemde TV of een aantal rare kabels gehad want die aardeverbinding gebeurt namelijk al door je signaalkabel.

Wat het ook zou kunnen zijn is dat de videokaart een gescheiden aarde heeft. Daar zijn de meningen inderdaad over verdeeld maar blijkt in veel gevallen idd te helpen om de gescheiden aarde aan de echte aarde te leggen.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

hhmm.. kweenie hoor, maar ik zit ook met een 'aardings; probleem, maar volgens mij is het een btje vreemd deze oplossing?

nog geen gekke vastlopers gehad ?

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Verwijderd

Waarschijnlijk bedoelde die techneut |:( het net andersom... dat je je PC aardt aan de TV-aansluiting. Die buitenste is dacht ik ook de ground...

PS: ik kan me vergissen hoor... ben geen electrotechneut... *D

• Lord_T
maaruh.. mijn pc is helemaal niet geaard...
geen idee hoe het werkt en waarom het werkt..
is er iemand die dat kan uitleggen?

maar ja..
en hij bedoelde echt dat ik mijn tv moest aarden met een draadje via mijn pc... (die dus niet geaard is)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Lord_T
kan het eigenlijk kwaad?
om dat draadje tussen je pc en tv te maken?

Verwijderd

als je maar weet waar je mee bezig bent, er staat nl. een beste spanning op een TV!
Pagina: 1