Toon posts:

Enemy At The Gates

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een spel/mod die lijkt op de film enemy at the gates en dan vooral het sniper gedeelte maar dan ook echt goed sniperen! Day of defeat komt in de buurt weet iemand een betere ??

ThnX

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-02 22:23
Goeie vraag, het is een super film vind ik, ik vond de demo van RTCW er het nog het meest op lijken, maar echte sniper games zijn er nog niet. Maar in RTCW voelde het wel het meest realistisch (beweging etc), operation flashpoint kan het ook wel, maar echt veel komtie niet voor, het is er wel lekker moeilijk.
In de medal of honor filmpjes zie je ook af en toe een sniper, dat ziet er vet uit (kapotte steden etc) lijkt wel op day of defeat (heel goeie mod)
Maar ik wil gwoon een game die enemy at the gates heet, en zich afspeeld in stalingrad, of een WWII sniper game...

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

D'r is Silent Scope voor de DC, PS2 en de arcade machine... maar die vinden jullie vast weeer wat te arcade.

Is overigens wel een klassieker.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

er komt een spel uit, ik weet nog niet wanneer, maar dat is volledig gebaseert op taktisch omgaan met een sniper
het spel heet overigens (heel erg voor de hand) Sniper

moet voor Pc uitkomen volgend jaar ergens