Hoe mijn PC makkelijk vervoeren naar lans

Pagina: 1
Acties:
  • 1.760 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-05 18:38

Mystic_X

What does this button do

Topicstarter
Hoe doen jullie dat je PC vervoeren naar een lan. Ik heb geen auto (wel OV :) ) hoe pak je het het makkelijkst in of zijn er speciale dingen voor te koop. Ik vind de monitor altijd zo lastig

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Verwijderd

een auto is toch het makkelijkste...

heb je niet een vriend(in) of een paar ouders die je zouden kunnen brengen daarheen?

Verwijderd

ik zou ook voor de auto kiezen, de fiets is in elk geval niet zo'n slim idee >:)

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 08:27

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Een auto huren met een aantal vrienden wil wel (3 a 4 man is het al te doen) of je bouwt je systeem over in een kleinere kast (als ze daar een monitor over hebben tenminste, daarom oude monitoren ook nooit verkopen, je hebt zelf dan gelijk een reserve-monitor) en dan kan je met de trein !!

Heb ik zelf wel eens gedaan met een vriend van me, die zo aardig was om te helpen, maar met een 17" en een grote midi-tower over Utrecht Centraal lopen is geen lolletje. :)

Om hem goed te vervoeren zul je moeten gaan modden, bijv. een schouderband aan metalen lussen die bovenop je kast zitten of een handvat monteren. Of je moet toevallig een weekend-tas hebebn (of een trek-vakantie-rugzak) waar hij goed inpast.

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Er zijn speciale handvaten voor kast en monitor, die je met een aantal banden eromheen kunt vastzetten. Misschien handig?

Als je een bigtower hebt is het misschien ook grappig om zwenkwieltjes eronder te bouwen :)

Verwijderd

Een grote sporttas kan het wel in.
Tenminste dat doe ik altijd.

Verwijderd

Je kan er ook voor zorgen dat de lans bij JOU gehouden worden :) Scheelt weer hoop gesjouw :)

• Stemband
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2025

Stemband

Join the Force

Alles verkopen en een laptop kopen >:)

Verwijderd

kijk gewoon een paar mensen lief aan.

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-05 18:38

Mystic_X

What does this button do

Topicstarter
Dat auto gedoe kan ik wel enzo (veel van mijn maten hebben een auto) maar ik vroeg me gewoon af of er dingen voor zijn om het makkelijker om te vervoeren maken.
Zoals die handvaten wat al iemand heeft gezegd

A great thought in a small mind is a dangerous thing

• KrisPiters
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-07 11:37

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

UPS DHL TNT(allen .nl)

allemaal wereld-koeriers, lannen over de hele wereld, alleen hopen dat het optijd geleverd wordt :)

Ey!! Macarena \o/

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
ik heb het een keer gedaan met me bigtower op me rug (niet goed voor je rug :)) maar dan wel zonder monitor.

maar dat was nog redelijk te doen in de trein maar in de bus was het nog wel wat lastiger
Pagina: 1