Toon posts:

Asus 7100PRO fanprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een maandje of twee een asusvideokaart! Op zich een prima kaartje, mits hij problemen geeft met de fan. Nu geeft smartdoctor aan dat de fan kapot is, en dat geloof ik ook wel, omdat die soms heftige geluiden aan het produceren was. Wat is eigenlijk een normale temperatuur voor zo een kaartje? Bij mij loopt die vaak op tot ongeveer 63 graden. kan dat kwaad?

Aangezien ik mijn bon kwijt ben, heb ik asus een meeltje gestuurd, omdat in de winkel mij werd verteld dat zij mij dan een nieuwe fan op zouden sturen. Hoe lang duurt dat ongeveer?

Kan het kwaad om het fannetje met siliconenspray te besmeuren of iets dergelijks?

tenks

Verwijderd

Ik heb een v7700 en mijn temp is 35 graden max 39 ofzo, dus die 64 is vrij warm maar niet gevaarlijk (nog) je moet wel snel een fan regelen ja
Meestal sturen de fabrikanten inderdaad gratis een nieuwe fan of, soms plus heatsink
En die siliconenspray.....gewoon proberen, maar wel eerst de rest van je kaart afdekken, want je weet nooit hoe iets erop reageert(ookal is het maar siliconen spray)
Succes

Verwijderd

Topicstarter
hmm bedankt, ik hoop dat die het volhoud!