[8210] De telefoon heeft een prob [mediamarkt]

Pagina: 1
Acties:

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:41

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Omdat de search weer eens plat is open ik maar een topic met een probleempje

Het probleem is dat sinds gister dat ik weg val.. Dan kan de andere party mij niet meer verstaan.. Maar ik versta hun wel.. En die is bij meerdere telefoons gebeurd. Dus ik weet dat het probleem bij mijn telefoon ligt.

Nu heb ik gister de batterij erin en eruit gehaald en daarna was ik weer te verstaan.. En zonet heb ik de telefoon een tik gegeven.. En toen was ik daarna ook weer te verstaan.. Maar het is wel irri..

Is dit een probleem die meer mensen hebben.. Want de enigste problemen die ik tot nu toe over nokia 8210 heb gehoord is dat het display uitvalt of brakke hoesjes..

Mijn hoofdvraag is nu hoe mediamarkt omgaat met de garantie van de telefoon. Ben ik hem dan voor 3 maanden kwijt (was met mijn ericsson) of langer !!!. Of kan ik nu beter even die briefkaart opsturen om lid te worden van de nokiaclub dat ik de telefoon dan naar de nokiadealer in friesland breng..?

AKA Rinkel weblog

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 16:50
Dat heeft m'n zus met haar 8210 ook wel eens, maar zij dacht altijd dat dat meer aan Dutchtone lag (ze heeft het geloof ik ook alleen thuis, niet in de stad ofzo).

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Op maandag 29 oktober 2001 18:43 schreef Gugger het volgende:
Dat heeft m'n zus met haar 8210 ook wel eens, maar zij dacht altijd dat dat meer aan Dutchtone lag (ze heeft het geloof ik ook alleen thuis, niet in de stad ofzo).
Hmmz, Hier ook dutchtone :)

AKA Rinkel weblog

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-03 23:13
Mijn 3310 had het ook... met Dutchtone. Heb het met m'n T39 echter nog nooit meegemaakt (ook weer D* :)).

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
probleem is gevonden :)

Door de trilmoter is er een schroefje los getrild. En daardoor maakte de printplaat geen contact met met de microfoon... :)

Ontwerp fout nokia ?!?

AKA Rinkel weblog

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:28

Fisico

by Fabian

Op donderdag 08 november 2001 14:33 schreef 4POX het volgende:
probleem is gevonden :)

Door de trilmoter is er een schroefje los getrild. En daardoor maakte de printplaat geen contact met met de microfoon... :)

Ontwerp fout nokia ?!?
is in een keer blij dat ik hem zelden op trillen heb staan.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 22:23 schreef Fisico het volgende:

[..]

is in een keer blij dat ik hem zelden op trillen heb staan.
Ik heb hem juist alleen maar op trillen staan, het is imho vrij asociaal en irritant als iemand een beltoon/melodie gebruikt als hij/zij ook trilfunctie heeft.

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 16:30

koornee

3!

dat heb ik ook, dat het onderste schroefje iedere keer los is. ik heb me 8210 altijd op trillen staan.

gewoon terug vastdraaien. maar het moet eigenlijk niet kunnen vind ik, foutje van nokia.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:26

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Tsk, dit is wel een kwadelijke zaak zeg! :(

Hmmz, de 8210 had toch ook probs met de lcd connectie? :?
Gelukkig heb ik een siemens. :Y)

Whatever.

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Heb weer een foutje ontdekt.

In mijn Nokia 8210 zit versie 5.21 van de software.. En als ik een berichtje ontvangt en ik druk meteen op een toets (toetsenbord unlocken) slaat de telefoon het berichtje niet op..

Misschien moet ik eerst een paar seconden wachten. Maar als ik een smsje van iemand verwacht dan probeer ik die altijd zo snel mogelijk te lezen..

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Voor software problemen kan je het beste even langs gaan bij een Nokia store (Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en binnenkort Maastricht) en je toestel even laten up-daten. Wel een middagje kwijt maar in ieder geval een goed toestel ervoor terug.
Pagina: 1