creative of a3d kaart

Pagina: 1
Acties:

• Consequator
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-08 09:15
zit er echt veel verschil tussen eax en a3d ?
want ik vind de leuke frutsels op zo'n sblive/audigy e.d. ook wel leuk om mee te spelen ;)
de enigste andere 6 kanaals kaarten die er zijn zijn de sixpack en de Videologic Sonic Fury.
maar de laatste heeft lang zoveel leuke frutsels niet :)
zoals optical, aangezien dat ook wel leuk is voor normale hi-fi apparatuur.
maar aangezien ik veel 3d spellen speel wil ik ook wel eens weten hoe iedereen over dat a3d denkt, aangezien ik dat zelf met mijn sblive value niet kan gebruiken :)
dus tis of een live 5.1/audigy met zo'n zwart kastje of een sixpack.
en nu niet op de prijs gaan wijzen want dat kan me niks bommen ;)

Verwijderd

a3d roelt over eax moet ik zeggen. Persoonlijk vind ik het met name fijn omdat a3d het beste werkt via een headphone(makkelijk voor lans e.d.) over koptelefoon is eax minder dna a3d maar over bv een DTT2200 of 2500 klinkt het goed. Heb zelf ook 2 jaar een live ofzow gehad.

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:21
Denk ook eens aan de Philips Acoustic Edge. Ook een echte 5.1 kaart met dig. in en uit
Het beste uit beide werelden AEX en A3D(ondersteund beide)
Je kunt zelfs EAX toevoegen aan je muziek of een ouder spel.
Verde gebruikt deze kaart betoverende Q-sound algorithmes maar daarvoor moet je gewoon wat revieuws lezen en misschien deze kaart gaan beluisteren.

diskeltische lurker

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 23:13 schreef technopeuter het volgende:
Denk ook eens aan de Philips Acoustic Edge. Ook een echte 5.1 kaart met dig. in en uit
Het beste uit beide werelden AEX en A3D(ondersteund beide)
Je kunt zelfs EAX toevoegen aan je muziek of een ouder spel.
Verde gebruikt deze kaart betoverende Q-sound algorithmes maar daarvoor moet je gewoon wat revieuws lezen en misschien deze kaart gaan beluisteren.
idd ook geen slechte keuze maar ik heb geen ervaring met de drivers..

• edm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-10-2024

edm

Ik ben hier ook echt nieuwschierig naar. Heeft iemand
ervaring hoe gaat het 3d gebeuren met een koptelefoon
werkt met een sb-audigy (vooral met ut/to). Is het
wat?
Niet te lang geleden was er ook een topic over (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/237661/1?limit=25), maar er was niemand die zijn eigen ervaring kon delen. Wel veel mensen die andere kaarten aanraden.
Dus graag reacties van sb-audigy eigenaren svp...

Verwijderd

yup koptelefoon is wel erug handy....op lanparty sleep ik me DTT2500 echt niet mee hoor, veels te veel werk.

• edm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-10-2024

edm

Niemand met een sb-audigy die mij kan vertellen of je nu wel of niet met een koptelefoon kan horen uit welke richting de voetstapjes van tactical ops komen?

:'(
Pagina: 1