[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]
Hoe bedoel je precies? Die bestaan in zeker opzicht al, bijv. de MZ-R700PC. Die wordt geleverd met een usb kabeltje, zodat je heel relaxed mp3'tjes kunt kopieren naar je minidisc.
hmmm gebruikt minidisc al compressie
[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]
Minidisc gebruikt compressie ja, ATRAC heet dat. Het schijnt beter te zijn dan MP3... ik kan er niets over zeggen, ik heb er geen ervaring mee.
Ok ik snap em...Op maandag 29 oktober 2001 16:31 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Minidisc gebruikt compressie ja, ATRAC heet dat. Het schijnt beter te zijn dan MP3... ik kan er niets over zeggen, ik heb er geen ervaring mee.
De maximum van ATRAC is ook maar 4 CD's(74min) (MDLP4) Maar dan is de qualiteit helemaal bagger
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
HO HO HO !!!!
Er is een ZEEEEEEER belangrijke ontwikkeling gaande
omtrent wat jij wil. De naam daarvan is NetMD.
Zoek het op en huiver want binnenkort:
- Heb jij een NetMD drive in je pc
- Zet je 1 album op 1 disk (disk is 4 piek en RW)
- Met hoge snelheid kopieren, van HD via MP3->ATRAC
Conversie
Dit wordt wellicht een nog groter succes voor MD (zo klein als veel mensen denken is het absoluut niet). Ik zie het in ieder geval al helemaal voor me en de nieuwste VAIO tower pc's hebben al een NetMD drive. De voordelen zijn o.a dat de MD's die je er mee maakt overal in af te spelen zijn, en je kan ze ook met het al eerder genoemde MDLP 2/4 comprimeren dan moet je afspeel unit dat uiteraard wel ondersteunen. Portable MD spelers zijn veeeeeel beter dan mp3 spelers, denk alleen al aan de afspeel duur van 100 !!!! uur onafgebroken.
Oftewel MD STRIKEZ BACK !!
Ik vond het altijd al top en nu gaan meer mensen dat vinden, let op mijn woorden
LaterZZ
goede MD pagina: www.minidisc.org
Er is een ZEEEEEEER belangrijke ontwikkeling gaande
omtrent wat jij wil. De naam daarvan is NetMD.
Zoek het op en huiver want binnenkort:
- Heb jij een NetMD drive in je pc
- Zet je 1 album op 1 disk (disk is 4 piek en RW)
- Met hoge snelheid kopieren, van HD via MP3->ATRAC
Conversie
Dit wordt wellicht een nog groter succes voor MD (zo klein als veel mensen denken is het absoluut niet). Ik zie het in ieder geval al helemaal voor me en de nieuwste VAIO tower pc's hebben al een NetMD drive. De voordelen zijn o.a dat de MD's die je er mee maakt overal in af te spelen zijn, en je kan ze ook met het al eerder genoemde MDLP 2/4 comprimeren dan moet je afspeel unit dat uiteraard wel ondersteunen. Portable MD spelers zijn veeeeeel beter dan mp3 spelers, denk alleen al aan de afspeel duur van 100 !!!! uur onafgebroken.
Oftewel MD STRIKEZ BACK !!
Ik vond het altijd al top en nu gaan meer mensen dat vinden, let op mijn woorden
LaterZZ
goede MD pagina: www.minidisc.org
Pagina: 1