Hehe, das misschien een betere vraag idd...Op maandag 29 oktober 2001 16:26 schreef ilyo het volgende:
Wie niet?
Ik maak wel een posting op ons interne forumOp maandag 29 oktober 2001 16:29 schreef dreamweaver het volgende:
lol klopt ik ben =SWoW=T!m of SyStEm0fAd0Wn
zin in een friendly???
Das trouwens ook wel leuk om te weten, welke fora/IRC/andere middelen gebruiken jullie om met mekaar contact te houden, dingen te overleggen etc?
KillerAce@NL.
Mwaah, wordt wel een opsomtopic zo.
Yup, heb je wel gelijk in, maar het is wel interessant om van mekaar te weten.. Bijvoorbeeld SWoW, ik wist helemaal niet dat die hier zaten, das wel lachenOp maandag 29 oktober 2001 16:36 schreef KillerAce_NL het volgende:
Ik speel DeltaForce Landwarrior bij @NL
KillerAce@NL.
Mwaah, wordt wel een opsomtopic zo.
CTF clan GnX (TDK mijn ouwe clan en SI zijn gemerged)
TO clan Ogre
A great thought in a small mind is a dangerous thing
clan : «45th»
nick: ArrowsF1
I don't drive fast, I only fly low!
Verwijderd
en CS bij -=[CH]=-Kr44nVogel (corpsehunters)
hoi
Helemaal geen forum ofzo? Is dat niet onpraktisch?Op maandag 29 oktober 2001 17:05 schreef dreamweaver het volgende:
we hebben wel een icr kanaal maar daar kom ik zelf eerlijk gezegt niet zo veel vaak op msn of gewoon op de server ouwehoeren
Welke clan zit jij dan?Op maandag 29 oktober 2001 17:10 schreef RoVe het volgende:
Ik zie hier clans waar ik echt nog NOOOIT van gehoord heb...
Kom anders eens langs op
cs2.nerdswithguns.nl:4445
Da;s mijn favo server, wel van een andere clan, maarja
Verwijderd
clan......geen, maar ik zit wel in HET Open Team van de strikerz league
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ik zit nu bij -=[TRX]=-, staat voor Traxotic. Deze clan hebben we opgericht met een paar vrienden en we spelen voornamelijk CS en af en toe es DOD
Ik ben één van de founders van de Moesson instagib Clan....
8 maanden geleden opgericht met 2 vrienden vamme.
"Hoe je je als newbie kan ontwikkelen" is mijn nieuwste boek en ligt vanaf morgen in de winkels
Shadow=SIT=
dit is geen link
CS binnekort ook een maar dat speel ik neit echt actief
en in de toekomst een flightsimteam of een raceteam ofzo
tampert, kriminalpolizei
zit in Situation: CriticalOp maandag 29 oktober 2001 17:12 schreef Rancor1984 het volgende:
[..]
Welke clan zit jij dan?
#s:C @ qnet, we hebben ook site ja, maar comms gaat via irc, iedereen is behoorlijk aktief dus.. en ik speel meestal op strikerz of op onze eigen serv.
Ik ben [s:C^Cod3Wh!te] trouwens..
dunno
we stonden een tijdje 1e op clanbase, maar door 2 lamme matches waarin we ongelooflijk suckten staan we nu 2e
Maar we komen wel weer bovenaan
.edit: typo
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
en geen CLAN, wel hier en daar aanbiedinkjes gehad
en morgen maar ff deltaforce3 herinstalleren..
Zijn volgens mij best wat tweakers die TO spelen
Ik speel vooral veel TO en soms Fifa2001 online en Operation Flashpoint
Verwijderd
Hey, BigB ik zie jou tabbel een beetje groter dan van iedereen anders, hoe kan dat ? per ongeluk of niet ?Op dinsdag 30 oktober 2001 08:03 schreef BigB het volgende:
Isser er nou al eens Tweakers TO clan?
Zijn volgens mij best wat tweakers die TO spelen
Ik speel vooral veel TO en soms Fifa2001 online en Operation Flashpoint
Grr, gonna kick ur ass next time SheddoOp maandag 29 oktober 2001 21:46 schreef Shadow19 het volgende:
Bij Delta Force Land Warrior
Shadow=SIT=
komt omdat ie zo'n asociaal grote ondertitel heeft zonder spaties erin... Dus hij moet er een spatie tussen proppenOp dinsdag 30 oktober 2001 10:39 schreef ilyo het volgende:
[..]
Hey, BigB ik zie jou tabbel een beetje groter dan van iedereen anders, hoe kan dat ? per ongeluk of niet ?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Hij wilt een beetje opvallen, snap het dan ookOp dinsdag 30 oktober 2001 10:39 schreef ilyo het volgende:
[..]
Hey, BigB ik zie jou tabbel een beetje groter dan van iedereen anders, hoe kan dat ? per ongeluk of niet ?
Maar goed, ik zit in -XP-
Een pessimist is een realistische optimist
Wij hadden gewoon wat meer geoefendOp dinsdag 30 oktober 2001 10:42 schreef KillerAce_NL het volgende:
Grr, gonna kick ur ass next time Sheddo
dit is geen link
Verwijderd
hehe ja, eigelijk moeten we hem aanklagen voor het misbruik maken van het forum!Op dinsdag 30 oktober 2001 19:21 schreef TheChosen het volgende:
[..]
Hij wilt een beetje opvallen, snap het dan ook
het is ook een vrij nieuw operating system.... wat toevalligOp dinsdag 30 oktober 2001 19:44 schreef BAVAROIS het volgende:
HEHE ben ik de enige hiero die Half-Life DM speelt
Maar goed, ik zit in -XP-is vrij nieuwe clan!

[Cosa]CaptainPervert = ik
Geen clan. Clans sucken. Met vrienden speel je, niet met vreemden.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Volgens mij zet jij je meer af tegen het feit dat niemand jou wilde hebben in een clan
ok ik zal ook maar even opsommen wat ik doe om te overleven:
RTCW
[BOT] Pierkwam
clan [bot] doh!
en als je zin hebt kan je hier ook nog even kjiken
http://db2k1.polaris-network.net/RTCW/index.php
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
[-MS-]Zydell
Team Fortress Classic
Verwijderd
Er wordt op die site van je een beetje veel gekankerd. Dus dat joinen zit er nog effe niet in!Op woensdag 31 oktober 2001 09:35 schreef pierkwam het volgende:
Wat een bikkels allemaal zeg hier
ok ik zal ook maar even opsommen wat ik doe om te overleven:
RTCW
[BOT] Pierkwam
clan [bot] doh!
Op woensdag 31 oktober 2001 09:35 schreef pierkwam het volgende:
[..]
Je kan al gelijk zien welk soort mensen er in die clan speelt.About
Kanker test 1
kanker kanker test2
Members
je kanker moeder member
Clanwars
kanker kanker kankerkanker kanker kankerkanker kanker
kankerkanker kanker kankerkanker kanker kankerkanker kanker kanker
clanwarez
Links
kanker kanker links
[edit]
ah, ik ben niet de eerste die het opvalt...
Verwijderd
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Delta Force LW als Predator@NL
BF1: Don-Panio
Verwijderd
En ik zit bij The SKuLL clan.
Mijn naam= IVIadNesS_SKuLL
IVI staat voor M
er zijn nog meer namen.
Black_y_SKuLL
IvIasta_SKuLL
Sacrafice_SKuLL
Psycho_SKuLL
IVIadNesS_SKuLL
Princess_SKuLL
Verwijderd
nick: BackStabber
onze clan is de laatste tijd ook steeds vaker op het net te vinden, een site hebbne we gehad, maar is down gegaan wegens gebrek aan tijd om bij te houden, maar komt binnenkort weer terug en het forum ook.
en hopelijk een server(als ik die pc weer terug heb):)
Speel CS, ik ben BeHaARdE AaRz, maar door mijn geweldige UPC verbinding kan ik de laatste 2 weken niet meer warren tussen 19.00 en 23.00
Geef mij maar een Warsteiner.
ik ben een ex clanmate van [BmP]R4NCOR, de topicstarter. Speel overigens nog wel steeds CS
www.digitaltitans.8m.net
#littleg @ irc.quakenet.org