Toon posts:

Chaintech+winXP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik heb een chaintech 7aja en een chaintech 7aja2 maar op beide mobo's krijg ik geen XP wie heeft het zelfde probleem of gehad??
Ik heb de bios al geflashed dus...

Verwijderd

En wat heb je dan voor foutmeldingen ?

Verwijderd

Topicstarter
zo gauw als hij over wil gaan op grafisch scherm loopt hij ram vast dus hij zegt dan starting windows en dan doet hij helemaal niks meer

Verwijderd

Jep, hiero een Chaintech 6BTM icm een GF2MX 7100, precies hetzelfde als jij. Veilige modus werkt als het goed is wel. Maar ja : |:(

Verwijderd

Topicstarter
hoe bedoel je veilige modus???

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ik heb hier een 6BTM met geforce 2 MX 400 64MB.

Deze kon ik alleen aan de praat krijgen door het laatste pinnetje aan beide kanten van de AGP kaart af te plakken met plakband. Hiermee forceer je AGP 1X. Dat komt omdat de 6btm niet genoeg stroom kan leveren voor 4X.

specs

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 16:51 schreef gladiool het volgende:
ik heb hier een 6BTM met geforce 2 MX 400 64MB.

Deze kon ik alleen aan de praat krijgen door het laatste pinnetje aan beide kanten van de AGP kaart af te plakken met plakband. Hiermee forceer je AGP 1X. Dat komt omdat de 6btm niet genoeg stroom kan leveren voor 4X.
Zelfs dit bovenste werkte ook niet bij mij. Ik kreeg weer allerlei andere fouten erbij.
En met veilige modus bedoel ik de safe mode van Win XP.

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:22

GaMbiNo

1337

Hier een Chaintech 6OJV met MSI Geforce2 MX400 en XP maar dat werkt prima :) >:) 8-)
Pagina: 1