Toon posts:

Wat te doen als mobo niet verder gaat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey iemand een oplossing als je aan het max van je mobo (maar niet van je clockgenerator) zit?

ik heb als programas als coolfsb gebruikt, maar dat blijft software, en dat wil ik nite, ik ben best bereid een soldeerbout te pakken en dergelijke,

mobo = MS 6337 EPT Pro, zit nu aan max FSB = 166mhz, wil dus verder cpu is P3 1.13-a

oplossingen??

ps als ik verder KAN gaat er een peltier komen :9

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

of ander mobo kopen :? mjah, anders gewoon volt modden en proberen je MP nog wat omhoog te krijgen fzos

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Op wat voor snelheid draait je PCI nou? op 1/5 van de FSB? Je zou kunnen zoeken naar een developersCPU, eentje zonder MP-lock :P dan zal je wel hoger kunnen komen denk ik

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Topicstarter
heheh kostdat??

nee ik wil echt deze cpu nog iets pushen, en als ik dit mobo kan slijten zal ik em idd verkopen, maarja daar maak ik altijd verlies op, dus ff kijken wat er met dit bord nog te modden valt

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Je kunt proberen er een ander kristal op te solderen.. Dan kun je nog steeds maar tot 166 instellen, maar de uiteindelijke FSB is dan dus sneller..

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Op maandag 29 oktober 2001 16:34 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
heheh kostdat??

nee ik wil echt deze cpu nog iets pushen, en als ik dit mobo kan slijten zal ik em idd verkopen, maarja daar maak ik altijd verlies op, dus ff kijken wat er met dit bord nog te modden valt
Waarom heb je m eigenlijk gekocht dan? (CPU en mobo)

Verwijderd

Topicstarter
cpu vind ik zo duur zat, dus geen engeneering sample, dan word et aleen maar meer, en mobo, omdat dat op dat moment een van de weinige mobos was die Tualatin support had, inmiddels zijn er meerdere, die ook nog es hogere FSB's ondersteunen, maar toen dus nog niet :)

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Op maandag 29 oktober 2001 17:51 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
cpu vind ik zo duur zat, dus geen engeneering sample, dan word et aleen maar meer, en mobo, omdat dat op dat moment een van de weinige mobos was die Tualatin support had, inmiddels zijn er meerdere, die ook nog es hogere FSB's ondersteunen, maar toen dus nog niet :)
Ik bedoelde eigenlijk: waarom geen AMD als je echt een supersnel systeem wil? Een 1,4GHz is stukken goedkoper dan zo'n tualadinges. Je had ook een dualmobo kunnen kopen met 2 AMD's erin :)

Verwijderd

Topicstarter
ehhhh hehehe NIET WEEEEER DIE DISCUSSIE

en om em af te sluiten, ik heb gekozen voor intel omdat ik een STABIEL systeem wil ZONDER allemaal patches, drivers, updates enz.

iemand nog verdere info over dat kristal vervangen?? artiekeltjes? how-to's??

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Op maandag 29 oktober 2001 17:58 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
ehhhh hehehe NIET WEEEEER DIE DISCUSSIE

en om em af te sluiten, ik heb gekozen voor intel omdat ik een STABIEL systeem wil ZONDER allemaal patches, drivers, updates enz.

iemand nog verdere info over dat kristal vervangen?? artiekeltjes? how-to's??
zo bedoelde ik het niet! :) als je nou gewoon zei: je gaat voor de zekerheid voor Intel, dan was het goed geweest. Btw. mijn systeem loopt prima ;)

Verwijderd

Topicstarter
hehe ok :) dan ist goed :)

maar is hier iemand die zon kristal mod ook daadwerkelijk uitegvoerd heeft??

heb search geprobeert, maar daar blijft et bij vage ideen

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Jij hebt wel een hoop lol hier he?
Al je posts beginnen met hehe (kan ook hehehe zijn)

Een cliche is ooit origineel begonnen

Verwijderd

Topicstarter
idd :)

(ik was eigenlijk van plan te zeggen "hehehe idd", maar ik hield me in)
Pagina: 1