Ik wil niet lullig zijn, maar GoT werkt hier voor geen meter meer. Het is nog erger dan voorheen. Ben ik de enige of zijn er meerdere mensen met die probleem ?
Ik heb er ook last van ja. Op dit moment is het echt weer een ramp.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Typo in topictitel, kijk hier ook maar ff Ligt de search eruit? er zijn idd op dit moment problemen, alleen wat die problemen zijn weet volgens mij nog niemand.
Het is momenteel idd onwerkbaar ja, traag, timeouts bij het leven, #55 etc...
Virussen? Scan ze hier!
Hmmmmz, je hebt gelijk.........Op maandag 29 oktober 2001 15:38 schreef Devil_2000 het volgende:
Typo in topictitel, kijk hier ook maar ff Ligt de search eruit? er zijn idd op dit moment problemen, alleen wat die problemen zijn weet volgens mij nog niemand.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 07:37
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
--------------------------------------------------------------------------------
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
--------------------------------------------------------------------------------
ja maar 1x refreshen helpt meestal wel...
Niet dat ik blij ben dat et zo moet...
Niet dat ik blij ben dat et zo moet...
search uitgezet. Vooral het zoeken op usernaam was erg tijdrovend.Op maandag 29 oktober 2001 16:18 schreef Devil_2000 het volgende:
Kees wat was er nu aan de hand ? want het gaat nu weer heeeel snel
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Okay, raar dat het zoeken op username nog steeds problemen geeft.Op maandag 29 oktober 2001 17:06 schreef Kees het volgende:
[..]
search uitgezet. Vooral het zoeken op usernaam was erg tijdrovend.
Had eigenlijk wel verwacht met de nieuwe slackware + servers dat dit probleem was opgelost..
Dus al die time outs werden ook door de search veroorzaakt ?
Dan is alles dus beter behalve de search?Op maandag 29 oktober 2001 17:22 schreef Devil_2000 het volgende:
Dus al die time outs werden ook door de search veroorzaakt ?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Niet echt last van gehad. Gister wel.. maar nu/vanmiddag.. neuh.
Ook hier is het al dagenlang om te
.
Hoewel.... Ik gebruik normaal gesproken Netscape, en dan krijg ik continu dit soort schermen:

En ik zit nu ff in IE (5.0) te werken, en ik heb nog niet 1 probleem gehad.
Maar goed, ik snap dat er hard aan gewerkt wordt, dus het is hopen dat de probs gauw opgelost zijn.
Suc6 ermee!
BreadFan
Hoewel.... Ik gebruik normaal gesproken Netscape, en dan krijg ik continu dit soort schermen:

En ik zit nu ff in IE (5.0) te werken, en ik heb nog niet 1 probleem gehad.
Maar goed, ik snap dat er hard aan gewerkt wordt, dus het is hopen dat de probs gauw opgelost zijn.
Suc6 ermee!
BreadFan
BreadFan: wees gerust, die krijg ik in IE ook met de (grote) regelmaat van de klok hoor
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Zelfs in Mozilla, dus het ligt niet aan onsOp maandag 29 oktober 2001 18:55 schreef wildhagen het volgende:
BreadFan: wees gerust, die krijg ik in IE ook met de (grote) regelmaat van de klok hoor
Kees hallo?Op maandag 29 oktober 2001 17:34 schreef JvS het volgende:
[..]
Dan is alles dus beter behalve de search?Die is er niet op vooruit gegaan oid... Is dat het? (kees?)
Capaciteit zal het niet aan liggen neem ik aan, dan zou het dus een software probleem moeten zijn ?
Voor de rest werkt het nu heel goed, forum is snel en de search doet het ook goed.
Terwijl het nu een druk is op het internet, vreemd dat het eerst mis ging om een rustiger tijdstip
Pagina: 1