ik heb nu een athlon 700 (256MB ram, Geforce 2 GTS)
is een GeForce 3 ti200 erg effectief of is een nieuwe proc dan een must?
is een GeForce 3 ti200 erg effectief of is een nieuwe proc dan een must?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dan is er iets goed mis. Draait bij mij 1024@32bit op m'n GF2mxje. Zoals zo'n beetje elk spel wat ik tegenkom. De enige redenen om te upgraden naar een GF3 zijn:Op maandag 29 oktober 2001 17:51 schreef DKtje het volgende:
jullie gooien het allemaal op waarom nu al upgraden, maar red faction in 640x480 op medium detail vind ik een goede reden...
Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."
draait dat ook zo lekker in multiplayer? In single player heb ik geen probleemOp maandag 29 oktober 2001 18:00 schreef Milo het volgende:
[..]
Dan is er iets goed mis. Draait bij mij 1024@32bit op m'n GF2mxje. Zoals zo'n beetje elk spel wat ik tegenkom. De enige redenen om te upgraden naar een GF3 zijn:
- HRAA (1280x1024+FSAA = best leuk)
- dx8 ondersteuning (toekomstbestendig)
- lekker hoge 3dmark score (*joy*)
Ik zou zowieso nog ff wachten, kijken hoe die nieuwe radeon drivers worden, en hoever de ti200 daalt. Als ze allebei zo'n 400-500,- zijn op de HCC, dan ga ik er nog eens over denken(dual display is ook wel leuk).
idd. ik denk dat het de CPU is ik las er net wat artikelen over het probleem en het heeft NIKS met graphics renderen te maken, het heeft te maken met doorgeven van data over locaties geomodsOp maandag 29 oktober 2001 21:54 schreef TweakerNummerZoveel het volgende:
Heb ik ook last van, Single player is er netjes op 800*600 @ 16 bits kleur (I love anti-isotropic filtering) en de rest max. Maar multi player is onspeelbaar.... Ik denk eigenlijk niet dat dit aan de video kaart ligt, maar eerder aan de CPU of zo (Duron 700, GF 2 MX van Creative). Ik kan alles op laag zetten namelijk en het blijft bijna net zo onspeelbaar. En een GF 2 GTS is wel effe wat sneller dan een GF 2 MX van Creative.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve