goedkope burner bij mediamarkt

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik was net bij de nieuwe mediamarkt in groningen en ik zag daar een hele goedkope brander.. stond volgens mij geen merk op maar het was een 8x32speed met burnproof.. weet iemand wat meer over deze brander? Of ie (relatief gezien) goed is of dat het een prutding is (na 100 cd-r'tjes dood...)?

Ik ben al een tijdje op zoek naar een cd-brander en ik had eigenlijk een LiteOn 16x40 in gedachten (is goedkoop en hoor er veel goede dingen over) maar deze van mediamarkt is weer 100 piek goedkoper en ik vraag me af of deze niet goed genoeg voor mij is.. ik wil toch maar af en toe een cd'tje branden.

Verwijderd

100 piek goedkoper?
Een cd-fikker voor 138 piek? Damn, die zooi kan nooit goed zijn :D
Ik zou gewoon die lite-on kopen voor 238... dat is al belachelijk goedkoop, maar verbazingwekkend genoeg werkt hij hier idd prima. Echt het aller van het allergoedkoopste zou ik gewoon nooit kopen, toch altijd weer gerotzooi mee :)

• Palomar
  • Niet online
edit:
ik was vergeten de prijs te vermelden, die goedkope van mediamarkt kost fl. 188

die liteon is in groningen overal 289 piek.. die voor 238 zou ik dan via de post moeten bestellen maar dan kom je incl. rembours op bijna hetzelfde bedrag uit.. en voor die paar tientjes verschil heb ik liever een winkel in de buurt ivm garantie enzo, maar dat terzijde..

Ik dacht verder al wel dat zo'n hele goedkope kwalitatief natuurlijk minder is.. al is het tegenwoordig wel zo dat de meeste electronica grotendeels hetzelfde is met als verschil een ander merkje dr op. En aangezien het maar een 8 speed is is ie per definitie al goedkoper.

maar het kon zijn dat iemand ervaring heeft met die goedkope van mediamarkt en dat met mij wil delen :P

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-04 07:58
Heb hem ook zien staan, ik zou lekker een Lite-on nemen.

no comment

Verwijderd

Mycom heeft een hp 10x4x32 voor 175 gulden met alle bij behorende software.
Lijkt mij een goeie brander voor weinig geld.

• Palomar
  • Niet online
ok het wordt dus maar niet zo'n goedkope.. bij mediamarkt zag ik ook nof een aopen 20speed :) voor fl.270 ofzo.. is dat ook een goede of kan ik beter die lite-on nemen?

Verwijderd

wat is er mis met hp.

• Palomar
  • Niet online
Op maandag 29 oktober 2001 19:43 schreef tim het volgende:
wat is er mis met hp.
sorry.. had je post helemaal niet gelezen :o

maar ik zie die hp niet staan op de site van mycom.

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:33

Wimo.

Shake and Bake!

Op maandag 29 oktober 2001 19:43 schreef tim het volgende:
wat is er mis met hp.
Wat is er niet mis met HP? Ze staan nou niet echt te boek als goeie writers

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 22:31 schreef Wimo. het volgende:

[..]

Wat is er niet mis met HP? Ze staan nou niet echt te boek als goeie writers
Nee omdat 90% hier HP zit af te doen als een waardeloze brander maar zelf nooit een HP hebben gehad. Het komt hier op een of andere manier vaak voor dat mensen wat horen en dat na gaan zeggen (nee ik bedoel niet jou, maar in het algemeen)
Maar het komt waarschijnlijk omdat er een tijd hier was waarin je geen andere brander mocht hebben dan plextor, ja en een relatief goedkope hp is dan helemaal uit den boze.

Ik heb een sony en die heeft volgens mij een HP binnenwerk en die heeft in 2jr tijd 2 cd's verneukt en 100en gebrand en dan echt 100-en!
Cd's die ik 2 jr geleden gebrand heb werken nog steeds. Ze doen het in mijn supergoedkope en kwalitatief zeer slechte diskman, ze doen het in de autocdspeler, in de gewone cd-speler van een joko t/m een denon en in mijn standalone dvd-player (en alle waarin ik ze afgespeeld heb die vcd ondersteunen) en in alle cd-rom stations (ik leen vaak cd's uit, noot klachten gehad)

Verwijderd

Oh btw geef je om snelheid dan zou ik voor de liteon gaan, gee je meer om de prijs dan de hp

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:33

Wimo.

Shake and Bake!

Op dinsdag 30 oktober 2001 00:02 schreef funksngrooves het volgende:

[..]

Nee omdat 90% hier HP zit af te doen als een waardeloze brander maar zelf nooit een HP hebben gehad. Het komt hier op een of andere manier vaak voor dat mensen wat horen en dat na gaan zeggen (nee ik bedoel niet jou, maar in het algemeen)
Maar het komt waarschijnlijk omdat er een tijd hier was waarin je geen andere brander mocht hebben dan plextor, ja en een relatief goedkope hp is dan helemaal uit den boze.

Ik heb een sony en die heeft volgens mij een HP binnenwerk en die heeft in 2jr tijd 2 cd's verneukt en 100en gebrand en dan echt 100-en!
Cd's die ik 2 jr geleden gebrand heb werken nog steeds. Ze doen het in mijn supergoedkope en kwalitatief zeer slechte diskman, ze doen het in de autocdspeler, in de gewone cd-speler van een joko t/m een denon en in mijn standalone dvd-player (en alle waarin ik ze afgespeeld heb die vcd ondersteunen) en in alle cd-rom stations (ik leen vaak cd's uit, noot klachten gehad)
Ik heb 2 hp's gehad.. en mij zul je niet snel zien zeveren

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Collega van me heeft die 10 speed HD van Mycom gekocht. Heeft dus geen burnproof, dat we dat even niet vergeten te vermelden.. :) Maar goed, voor 175,00 piek een prrrrrima brandertje hoor. Zelfs mijn oude Nashua CDtjes die normaal maar max 8 speed waren gingen prima op 10 speed. Ding werkt met CloneCD en Nero .. en tja, geen burnproof dus een coaster *zou* wel es kunnen gebeuren. Maar goed, het is een prima fikker voor 175.

Ik heb zelf net die 16/10/40 (102B) Liteon gekocht voor iets meer... 269,00 bij Graficall .. Voornamelijk omdat ik wel een burnproof burner wilde hebben.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Euhm ik ben dan misschien wel een nieuwe maar kan deze fikker ook re-writables "maken"??

Vandaar dat ie zo cheap is??

Verwijderd

ik zou zeker voor de liteon gaan voor die paar 10tjes wil je toch geen ellende hebben en inderdaad kan deze wel rw'tjes fikken ??

• Ozzi
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-03 08:18

Ozzi

??

Op maandag 29 oktober 2001 16:37 schreef rick_h het volgende:
edit:
ik was vergeten de prijs te vermelden, die goedkope van mediamarkt kost fl. 188

die liteon is in groningen overal 289 piek.. die voor 238 zou ik dan via de post moeten bestellen maar dan kom je incl. rembours op bijna hetzelfde bedrag uit.. en voor die paar tientjes verschil heb ik liever een winkel in de buurt ivm garantie enzo, maar dat terzijde..
50 piek voor rembours :? :? dat is meestal mar 2 tientjes ofzo

geen

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:41
Bij informatique heb je die lite-on voor 260 INCL rembours.
Pagina: 1