Gister heb ik ff op een blad papier een aantal ontwerken uitgetekend. Eerst een paar die erg veel leken op bestaande modellen, maar er waren er 3 die er echt uitsprongen.

Dit is er eentje die ik nogal apart vond. De ingang (het midden waarschijnlijk
) lijkt niet helemaal goed aangezien daar water langzamer stroomt dan door de rest van het blok. Misschien dat dat juist goed is aangezien hij dan iets meer tijd heeft om daar de warmte van het blok over te nemen. Heb ook nog een variant op deze die niet deze 'feature' heeft (ook met ronde kanalen)

Dit is de laatste die ik had getekend. Dit leek mij uiterst effectief aangezien er in het midden veel koper zit wat de warmte van de core goed kan opnemen zodat de hoogte van de muren beter wordt benut. De in/uitgang heb ik op het plaatje onderaan zitten. Dat kan eigenlijk op vrijwel iedere plaats ik het blok. Wat vinden jullie van de plaatjes (en met name de laatste
)

Dit is er eentje die ik nogal apart vond. De ingang (het midden waarschijnlijk

Dit is de laatste die ik had getekend. Dit leek mij uiterst effectief aangezien er in het midden veel koper zit wat de warmte van de core goed kan opnemen zodat de hoogte van de muren beter wordt benut. De in/uitgang heb ik op het plaatje onderaan zitten. Dat kan eigenlijk op vrijwel iedere plaats ik het blok. Wat vinden jullie van de plaatjes (en met name de laatste
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04