Toon posts:

Dreamweaver vraag / probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi daar,

Ik heb in Dreamweaver een frameset gemaakt. Ik geef alle frames een naam en sla ze gewoon op, oke. Dreamweaver maakt automatisch de source aan in html, maar hij zet voor elk frame-source een /

Hierdoor vindt IE ze niet als ik de frameset laadt. Ook als ik de een frameset in een aparte map maak, zet Dreamweaver een / voor de map.

Ook als ik ze aanpas in de html zelf verandert Dreamweaver ze weer.

Heeft iemand dit ook wel eens gehad? En hoe kan ik dit oplossen? :?

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 16:20

Murphy

(2B||!2B)?

Ligt aan de manier van opslaan. Je kunt geloof ik kiezen tussen "relative to" en dan "document" of "site root".

Verwijderd

Topicstarter
Thanx

Maar hoe en waar kan ik dit veranderen?

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 16:20

Murphy

(2B||!2B)?

Gewoon als je ze saved of select voor de frameset, kun je onderaan kiezen in het menuutje

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Waarom gebruik je DW?

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Op dinsdag 30 oktober 2001 10:47 schreef Victorio het volgende:
Waarom gebruik je DW?
Wat gebruik jij dan :?

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

Op dinsdag 30 oktober 2001 10:52 schreef izzii het volgende:

[..]

Wat gebruik jij dan :?
notepad, homesite, iets waar je het gewoon in kan tikken ipv de rotzooi die dw ervan maakt |:(

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 15:43

ddZ

Op dinsdag 30 oktober 2001 11:00 schreef disjfa het volgende:

[..]

notepad, homesite, iets waar je het gewoon in kan tikken ipv de rotzooi die dw ervan maakt |:(
Lekker relevant deze opmerking. Het is absoluut een feit dat Dreamweaver a lot of shit ertussen flikkert, maar dat is nog geen antwoord op zijn vraag !

En het ligt idd. hoe je je frameset saved zeg maar. Nu zit ik helaas niet achter mijn eigen bak & dreamweaver is voor mij ook weer een tijdje geleden ;(

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 12:07 schreef dadinanduZ het volgende:

[..]

Lekker relevant deze opmerking. Het is absoluut een feit dat Dreamweaver a lot of shit ertussen flikkert, maar dat is nog geen antwoord op zijn vraag !
Ik vind dat nogal meevallen eigenlijk... iig als je het het met Frontpage vergelijkt :)

Verwijderd

Nou nou nou...

all die off-topic dingen hier:

Ik bedoel, DW maakt er alleen #$@$#-zooitje van, als je in de wysiwyg- interface zit; verders, als je in de code zit met DW kun je lekker doorkloppen.

Als die gozert DW gebruikt, dan gebruikt 'ie dit toch. Ik gebruik DW om ff snel een layout te schetsen en ga daarna verder in TextPad om echt hard te kloppen, maarja.

OM weer on-topic te komen, gewoon kijken of je hem met
save frames as in gewone mappen kan saven.

»hasta la pasta en ik fierljep je L@t0rie«
Pagina: 1