Explorer 3.0 of Dual optical puur op precisie

Pagina: 1
Acties:

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:29

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ik heb behoefte aan een preciesere muis om mee te gamen, de opties zijn de illeye explorer van Microsoft die 600 beeldjes per seconde schiet op 400 cpi en de Dual Optical van Logitech die 200 beeldjes per seconde schiet met 800 cpi. Ik wil de stapjes op het beeld kleiner maken maar laat me dat even verder uitleggen:

Als ik de muis beweeg wil ik dat het stapje op mijn scherm kleiner word, dus niet op het beeld het zelfde grote stapje met een kleinere beweging met de muis, maar met een even grote fysieke beweging een kleiner kleinste stapje op het scherm toveren. het kleinste stapje wat de muis maakt moet zo klein mogelijk worden.

Snelle reacties zou leuk zijn want ik zit in een internet cafeetje. :D

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

in principe verlaagd het aantal CPI de stapjes op het scherm, het aantal beelden per seconde zorgt dat als je SNEL beweegt hij minder stapjes overslaat. Ik denk dat de muizen in kwaliteit niks uitmaken, de MS intelli explorer 3.0 is IETS populairder denk ik, maar het belangrijkst is hoe het voor jezelf ligt, probeer het gewoon eens in een winkel, kijk welke muis je het prettigst vind. De logitech is iets RSI bestendiger, hij dwingt je je pols te gebruiken ipv. je arm, mijn pols is het draaipunt, niet mijn arm, maar omdat mijn pols bijna altijd op de tafel zit door de lage achterkantheb ik wel een eeltbult op mijn pols.. het kan trouwens helemaal geen kwaad maar het is gewoon maf :P

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Tja, de Logitech is precieser, de MS sneller.

Voor gamen lijkt me snelheid belangrijker- je speelt ook liever 800x600@50FPS dan 1024x768@25FPS.

Maar Ome Tom heeft gisteren nog een review gedaan- ga daar eens lezen.

Oslik blyat! Oslik!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 00:02

scorpionv

This space for rent

[topic=305082/1/100]

Fun while it lasted: World Community Grid!