Goed art programma!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-08 09:17
Wat is nou een goed programma om fatsoenlijke art te maken. Ik ben nou aan een website bezig, maar zonder een beetje fatsoenlijke art ziet hij er natuurlij niet uit :( . Dus wat gebruiken julli nou voor programma om art te maken

alvast bedankt
holy_Paladin

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:11
Hmm .. "art" weet je wat dat betekend ? "art" is kunst .. En ik ken nou niet echt typerende programma's waar je "kunst" mee kan maken, dat kan wet elk programma. Als je nou had gezegt dat je opzoek was naar een programma voor grafics oid, .. dan zou je van mij een wat meer normaal antwoord krijgen (tenmisten als je dat zoekt, wat ik zo uit je tekst begrijp). En dan nog vind ik het een beetje rare (lees domme) vraag. Heb je welleens van Adobe Photoshop gehoord ?

en nog iets (uit de FAQ):
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-08 09:17
Op maandag 29 oktober 2001 15:01 schreef Mafioso het volgende:
Hmm .. "art" weet je wat dat betekend ? "art" is kunst .. En ik ken nou niet echt typerende programma's waar je "kunst" mee kan maken, dat kan wet elk programma. Als je nou had gezegt dat je opzoek was naar een programma voor grafics oid, .. dan zou je van mij een wat meer normaal antwoord krijgen (tenmisten als je dat zoekt, wat ik zo uit je tekst begrijp). En dan nog vind ik het een beetje rare (lees domme) vraag. Heb je welleens van Adobe Photoshop gehoord ?
Ooit wel eens van ''de art van een website'' gehoord, volgens mij bedoelen ze hier ook graphics mee, vaak zat worden graphics ook art genoemd dus niet zeiken. Maar graphics is inderdaad wel wat duidelijker. Sorry :) !! Uiteraard heb ik al tig keer van adobe gehoord, ik wil gewoon weten wat jullie gebruiken om GRAPHICS mee te maken. Kan ik een beetje afwegen wat het meest gebruikt wordt, dan ga ik daar mee werken :P .

Verwijderd

Photoshop

Welke andere?

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 20:32

Nietzman

Woei!

Jah!
Of in het engels:

'Photoshop, what else?'

:P

Verwijderd

ps & zbrush & mijn muis & foto's & creativiteit

• Nietzman

Nietzman

Woei!

Snel een © erbij en wachten tot Adobe komt met de zak vol geld voor die geweldige slogan

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Adobe komt eerst een zak geld van je vragen i.p.v. er een brengen denk ik. Vanwege al die warez photoshops die over het internet en waarvan er eentje per ongeluk op je PC is geinstalleerd.

:)

• Nietzman

Nietzman

Woei!

Op maandag 29 oktober 2001 16:14 schreef Mozin het volgende:
Adobe komt eerst een zak geld van je vragen i.p.v. er een brengen denk ik. Vanwege al die warez photoshops die over het internet en waarvan er eentje per ongeluk op je PC is geinstalleerd.

:)
hoeweetjijdathoeweetjijdathoeweetjijdathoeweetjijdathoeweetjijdathoeweetjijdat?

whelp

*paranoid*
*Format c:\ doet*

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
--> W&G

Verwijderd

Je kan ook gewoon paint shop pro gebruiken hiervoor. Is wel minder professioneel als adobe photoshop maar je kan er ongeveer hetzelfde mee. Mijn persoonlijke voorkeur gaat wel uit naar photoshop maar alleen de licentie ervan is erruugg duur ;).

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 11:41
photoshop natuurlijk...

maar de allerbelangrijkste tools zijn je vaardigheden met photoshop, en vooral (!!!) je creativiteit...

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Fotosoep wie gebruikt het niet :?

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anti-warez mensen en arme mensen :9

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 17:00 schreef Blaise het volgende:
Anti-warez mensen en arme mensen :9
haha, met jou kunnen we lachen :)

Verwijderd

Wat is dit voor nonsens topic!!!
Adobe heeft een vette monopoly.

Is er geen operator die dit soort topics delete?

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 16:50 schreef izzii het volgende:
Fotosoep wie gebruikt het niet :?
Ikke, heb het wel een keer geinstalleerd gehad, maar gebruikte het nooit.

Probeer wel creatief te zijn met andere prog's. Photoshop is wel de sterkste speler op de markt denk ik, maar met flash, fireworks kom je qua graphics ook een heel eind, en professioneel. (fireworks kan filters van ps inladen)

Verder ben ik misschien iets meer macromedia minded als adobe.
(illustrator wil ook nog wel opgestart worden, maar dan alleen als het in flash, freehand niet lukt)
8-)

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Zo liever dat sommige "domme" mensen beter geinformeerd waren.

For the record, bijna iedereen gebruikt hier PS een minderheid PSP en Fireworks. Sommige de gimp en iedereen antuurlijk ook MS Paint

|{ brrr }] |

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ik zet zulke topics wel op slot. Mensen mogen best zelf een beetje research doen. Overigens is Painter ook leuk als je in het bezit bent van een tekentablet.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.