For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Tevens heb ik het probleem dat als ik op de knop van vorige druk van IE dat het erg lang duurt het laden, maar druk ik op index ipv vorige dan gaat het heel snel
En soms duurt het erg lang voordat ik bijv NT of HK (als vb) in kan, alweer een page not found.
Zijn dit bekende problemen, of ligt het probleem hier ?
Wat wel iri is, is dat ik voor 1 pageview eerst een page not found moet zien
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
't is hier ook inderdaad behoorlijk traag(isch)...Op maandag 29 oktober 2001 15:02 schreef HlpDsK het volgende:
GoT is in z'n geheel weer aardig aan het bokken.
En bij t.net ook al koffie-drinkende sql-servers..
Dan heb je wel mzzl zeg, ik had net ff iets van het gaat weer super snel! maar een paar seconden later is het ineens heel traag.Op maandag 29 oktober 2001 15:10 schreef Courage het volgende:
die server staat bij mij zeker om de hoek![]()
Heb (eindelijk) nergens last van
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database problemen. Probeer het zo nog eens.
Kreeg ik net ook ff te zien, heeft iemand nog een link naar de statistieken van de servers waar je de serverload kan zien ?
Dat zal het probleem wel niet zijn (hoop ik maar), denk dat hier en daar nog een beetje de boel strakker moet worden gesteld
http://www.tweakers.net/zooi.dsp?Action=StatsOp maandag 29 oktober 2001 15:13 schreef Devil_2000 het volgende:
Kreeg ik net ook ff te zien, heeft iemand nog een link naar de statistieken van de servers waar je de serverload kan zien ?
Alleen staat de load van de db servers daar jammer genoeg niet bij...
Is iig aan de hoge kant:Op maandag 29 oktober 2001 15:17 schreef Onno het volgende:
http://www.tweakers.net/zooi.dsp?Action=Stats
Alleen staat de load van de db servers daar jammer genoeg niet bij...
acm$ uptime
3:56pm up 24 days, 21:59, 2 users, load average: 25.46, 21.74, 21.29
Profile van gatering
User ID 24017
Email adres
ICQ UIN onbekend
Omschrijving
Beroep
Registratie datum 11-02-2001 11:56
Laatste posting geen (gatering is nog niet ontmaagd
Aantal reacties 0
Gemiddelde per dag 0 postings
Reacties totaalscore 0
Karma 0 (#9715)
Tweakotine 0 (#6156)
Status Feut
Foutje bedankt zeker ?
Dit krijg ik ook sinds een paar minuten geleden.Op maandag 29 oktober 2001 16:03 schreef Devil_2000 het volgende:
Dit krijg ik als search result (zoeken:Devil_2000)
Profile van gatering
Daarvoor ging het nog goed.
Who is John Galt?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
oohh is dat zo? dan klopt hun info nietOp maandag 29 oktober 2001 16:05 schreef Experience het volgende:
nou weten we wel dat hij nog niet ontmaagd is
Verwijderd
waarom maken jullie niet een "deze pagina werkt tijdelijk niet" pagina?, dat is toch veel logischer?
Prenobe agrees.Op maandag 29 oktober 2001 16:08 schreef ruuddie het volgende:
nu verwijst ie weer naar de index....
waarom maken jullie niet een "deze pagina werkt tijdelijk niet" pagina?, dat is toch veel logischer?
Kees, wat was er nu mis dan want op dit moment gaat alles mega snel !Op maandag 29 oktober 2001 16:05 schreef Kees het volgende:
Search staat nu weer even uit, dit ivm vele "zoek op userid" queries die de mist in gingen.
Forget your fears...
...and want to know more...
Ik mag alleen maar naar de index.
Ach ja, heb ik weer tijd voor andere dingen.
Verwijderd
'ik denk nie dat ze dit voor de lol doenOp maandag 29 oktober 2001 16:43 schreef BaseFreak het volgende:
lekker weer weer geen search
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Verwijderd
Op maandag 29 oktober 2001 16:50 schreef Robinski het volgende:
Ik wil de search terug (krijg ook steeds index pagina)
aaaargh!! haal dat icon weg!! Klote dingen, ik heb er nu nog nachtmerries van....
Verwijderd
Ja met zoveel posts ....Op maandag 29 oktober 2001 16:56 schreef HlpDsK het volgende:
Ik kan sowieso al maanden niet meer op m'n usernaam zoeken. Dus dan weet je ook eens hoe dat is. Best wel erg irritant.
En waarom kan dat niet meer dan bij jou:Op maandag 29 oktober 2001 16:56 schreef HlpDsK het volgende:
Ik kan sowieso al maanden niet meer op m'n usernaam zoeken. Dus dan weet je ook eens hoe dat is. Best wel erg irritant.
bij mij lukt het wel:
Je zoekactie naar 'HlpDsK' leverde 13370 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
Afgehandeld dusOp maandag 29 oktober 2001 17:49 schreef Devil_2000 het volgende:
Ja hij doet het weer !
Dit topic is gesloten.
![]()