ik zag twee beren fout parkeren....
geen flauw idee, hier gaat internetten erg moeizaam, telkens valt de connectie weg, heb dit pas sinds een uurtje of zo.
Verwijderd
deze werken nog
[14:45] <Sp|ke> ns1.home.nl 212.120.66.204
[14:45] <Sp|ke> ns2.home.nl 213.51.129.97
[14:45] <Sp|ke> ns1.home.nl 212.120.66.204
[14:45] <Sp|ke> ns2.home.nl 213.51.129.97
Uit news://athome.nl.aankondiging
Landelijke storing @home netwerk
Door een storing in ons netwerk kunt u
maandag 29 oktober 2001 vanaf 14:00 problemen
ondervinden met onze internet service. Dit
wordt veroorzaakt door een stroomstoring in
een van onze Data Centers.
De storing kan invloed hebben op in- en
uitgaand e-mail verkeer en de verbinding.
Onze technici zijn bezig om dit zo snel
mogelijk op te lossen.
Ah... naja.. ik kan iig nog gotten \o/ dat scheeltOp maandag 29 oktober 2001 14:56 schreef Jelle Niemantsverdriet het volgende:
Uit news://athome.nl.aankondiging
[..]
Hier in enschede ook.. het gaat wel erg moeizaam
In Zwolle staat het Data centrum in kwestie.Op maandag 29 oktober 2001 15:00 schreef kaspur het volgende:
Hier in enschede ook.. het gaat wel erg moeizaam
Ik ben erg bij de tijd merk ik wel weerOp maandag 29 oktober 2001 15:01 schreef PolarBear het volgende:
[..]
In Zwolle staat het Data centrum in kwestie.
De DHCP server ligt er hier ook uit, nu heb ik m'n ip weer ff vast ingesteld. Je kunt wel merken dat al die stakkers hier in de regio nu niet kunnen internetten, want zo goed als m'n verbinding nu is, is ie nog nooit geweest! (pings van 15-20 ms, constant 487 kb/s
, jammer dat 't niet altijd zo is...)
#
Verwijderd
Hmm, ik had ook geen internet meer.
En dhcp ververste ook niet meer, dus toen maar ff mijn oude ip dat ik nog herinnerde ingesteld en die doet het nu goed. Alleen misschien heeft iemand anders ook dat ipadres dus dan problemen, maar is de DHCP server nog steeds plat??
En dhcp ververste ook niet meer, dus toen maar ff mijn oude ip dat ik nog herinnerde ingesteld en die doet het nu goed. Alleen misschien heeft iemand anders ook dat ipadres dus dan problemen, maar is de DHCP server nog steeds plat??
Nog wel ...Op maandag 29 oktober 2001 15:55 schreef Evil_E het volgende:
Maar is de DHCP server nog steeds plat??
Jups... maarja, je hebt de oplossing zelf al, gewoon ff vast instellen.. heb ik ook gedaan, en werkt prima!Op maandag 29 oktober 2001 15:55 schreef Evil_E het volgende:
Hmm, ik had ook geen internet meer.
('k heb toch altijd hetzelfde ip, dus hebben ze geen last van)
#
bij mij ligt @home (den bosch) er al sinds zondagmiddag 12:30 uit. Vast ip adres instellen helpt ook niet 
zit nu bij me vader en heb gelijk een adsl basic abonnement aangevraagd, ik word schijtziek van @home de laatste tijd
zit nu bij me vader en heb gelijk een adsl basic abonnement aangevraagd, ik word schijtziek van @home de laatste tijd
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
kheb het nu ook ff vast ingesteld en idd het gaat nu lekkerrrrrrrrrrrr
mog ook wel ff ter compensatie van de rest van de middag
heb m ook maar vast ingesteld, dhcp is redelijk dood. dns servers doen het nog wel gewoon:
213.51.129.67
213.51.129.68
213.51.129.69
213.51.129.67
213.51.129.68
213.51.129.69
Hmmm, ik kon hier net alleen op msn komen en verder niks, dus idd DNS. Ik heb een freesco servertje en het enige wat ik heb moeten doen is me DNS op de clients rechstreeks naar de DNS servers van @home te zetten. Dan werkt het wel
ik gebruik: 212.120.66.194 en 212.120.66.195
Hier in Maastricht lag ie er ook uit, en vorige week (woensdag dacht ik) ook,
Loopt het net weer een beetje lekker, begint de ellende weer
Loopt het net weer een beetje lekker, begint de ellende weer
Honda Accord Aerodeck 2.0i 12V
weet iemand wel ip ik moet invullen voor de gateway
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Ben ik ook benieuwd naar... Bij mij thuis kan ik ook niks op het momentOp maandag 29 oktober 2001 22:04 schreef Bamibal het volgende:
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Dat hangt van je regio af, @home heeft verschillende gateways verspreid over Nederland. De gateway waar jij op hoort te zitten kun je opzoeken als je via de DHCP je ip toegewezen hebt gekregen. Ik wist die toevallig uit m'n hoofd.. Wat betreft de DNS servers, 'k gebruik nu die van XS4ALL tijdelijk. Want de DHCP server ligt er hier nu wéér uit, net als gisteren. Maarja, ik vind 't niet zo erg want m'n verbinding is nu weer lekker snel omdat alle mensen die hun ip niet vast ingesteld hebben (wat overigens ook de bedoeling is ivm sporadische ip wijzigingen) nu niet kunnen internetten..Op maandag 29 oktober 2001 22:04 schreef Bamibal het volgende:
#
Verwijderd
@home is hier (Almelo) nu al een week of 3 aan het k#tten, zo nu en dan ligt het er uit, werkt dns niet, werkt mail niet, ping van 300 bij CS en andere spellen, enz enz enz enz.
Ik baal echt, ik heb de verbinding voor mijn werk nodig (Werk thuis)... en als @home dus bezig is dan kan ik me werk niet goed doen/afmaken.
Baalmode dus...
Maja, misschien komen er betere tijden.
Ik baal echt, ik heb de verbinding voor mijn werk nodig (Werk thuis)... en als @home dus bezig is dan kan ik me werk niet goed doen/afmaken.
Baalmode dus...
Maja, misschien komen er betere tijden.
Pagina: 1