afmetingen koperblok

Pagina: 1
Acties:

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 23:13
Ik wil nu toch eens wat vaart achter mijn al lang bestaande plannen om aan de waterkoeling te gaan.
Dus ipv alleen maar rond lopen met plannen ga ik er nu wat mee doen :)

Maar dan zal ik jullie ondertussen wel lastig vallen met een aantal vragen die gaande weg zullen ontstaan.

Maar voor nu heb ik alleen een vraagje over de afmetingen voor het blok. Ik kan nu even niet zo makkelijk in mijn kast meten aangezien er 2 92mm fans voor de koeling (zalman waaier) hangen.
Dus is er iemand die voor mij de afmetingen heeft van die 4 gaten in mijn moederbord? Ik neem aan dat het wel universeel is. En de afstand van die haakjes op de socket zelf waar je een koeler aan kan vast klemmen?

Hoe groot zijn jullie blokken en heeft verder iemand nog handige tips over hoe ik de boel vast moet maken??

bvd voor de reacties.

...

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Op maandag 29 oktober 2001 14:32 schreef Haranaka het volgende:
Ik wil nu toch eens wat vaart achter mijn al lang bestaande plannen om aan de waterkoeling te gaan.
Dus ipv alleen maar rond lopen met plannen ga ik er nu wat mee doen :)

Maar dan zal ik jullie ondertussen wel lastig vallen met een aantal vragen die gaande weg zullen ontstaan.

Maar voor nu heb ik alleen een vraagje over de afmetingen voor het blok. Ik kan nu even niet zo makkelijk in mijn kast meten aangezien er 2 92mm fans voor de koeling (zalman waaier) hangen.
Dus is er iemand die voor mij de afmetingen heeft van die 4 gaten in mijn moederbord? Ik neem aan dat het wel universeel is. En de afstand van die haakjes op de socket zelf waar je een koeler aan kan vast klemmen?

Hoe groot zijn jullie blokken en heeft verder iemand nog handige tips over hoe ik de boel vast moet maken??

bvd voor de reacties.
[/lui] zeker?

Hierinder ff een goede link waar je vast veeeel meer info kan vinden:
Alles wat je al had willen weten over waterkoeling
Veel plezier :D

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:30

chromeeh

the Gnome

Damn nog steeds weten weinig mensen de Search te vinden volgens mij |:(

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Op maandag 29 oktober 2001 14:41 schreef crashoverride het volgende:
Damn nog steeds weten weinig mensen de Search te vinden volgens mij |:(
Goh, lijkt toevallig heel veel op de link die ik net gaf :)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04