Toon posts:

[n00b] Mandrake instaleren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mn harde schijf moeten formateren door een virus wat mn explorer.exe opvrat. nu d8 ik: mooi nu kan ik linux installeren. dus nu ben ik op de "hoofdcomputer" mandrake 8.2 aan ut downloaden,

trekt mn P133 systeem dit nog?

nu is die hele map die ik aant kopieren ben GROOOOOT iets van 1.7 gig, hoe zit dit en hoe instaleer ik dit makkelijk op een pc met nog alleen pc dos 7.0 en een netwerk wat ut niet doet????

mn specs:
P133 32 edoram
1.2gig + 260mb
S3virge

SPK

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Nog een keer? :?

Verwijderd

ftp://ftp.nluug.nl/pub/os/Linux/distr/Mandrake/Mandrake/iso/. Daar staan iso images waarvan je een bootable cd kunt bakken. Prop een cd speler in je P133 en boot vanaf cd. Is veruit het makkelijkst. Je kunt na installatie eventueel de cdspeler weer demonteren.

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 14:32 schreef cREATiVe8500 het volgende:
Nog een keer? :?
idd LOL :)

Verwijderd

Topicstarter
[b]Op maandag 29 oktober 2001 14:46 schreef Daar staan iso images waarvan je een bootable cd kunt bakken.
thnx man, alle 3 branden?? of is dit niet nodig is bij elkaar 1.9 gig hoeveel MB neemt mandrake in als het op ge computer staat?

SPK

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

Zoveel als je wilt..

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 13:52

Cansu

Cirus the Virus

Je hebt niet alles nodig wat op de 3 cd's staat. Meestal staat dat wat je nodig hebt op de 1ste cd. Je kunt zelf kiezen tijdens de installatie welke apps Mandrake allemaal moet gaan installeren.

Viva la Netherlands!

• -RenE-
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-05 07:39
Op maandag 29 oktober 2001 16:22 schreef Cansu het volgende:
Je hebt niet alles nodig wat op de 3 cd's staat. Meestal staat dat wat je nodig hebt op de 1ste cd. Je kunt zelf kiezen tijdens de installatie welke apps Mandrake allemaal moet gaan installeren.
3e CD heb je zowiezo vrijwel nooit nodig en zowel dan haal je dat bestandje toch gewoon los op.

Ik wil je eerste 2 CD's ook wel opsturen tegen een kleine vergoeding.

Rene
linux@nederhand.nu
Pagina: 1