[HELP] Hoe zouden jullie dit aanpakken?

Pagina: 1
Acties:

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-07 20:34
Ik heb inmiddels 2 en een halve week geleden onderdelen voor een compleet systeem ontvangen. Die had ik online besteld.
Nu heb ik er al flink wat problemen mee gehad en het is nog steeds niet goed afgehandeld.
Het begon namelijk met de welbekende ECS K7S5A problemen.
De winkel waarbij ik besteld had heeft tot toen toe goede service geleverd.
Ze hebben me inmiddels een betere voeding opgestuurd en de verkeerde videokaart werd ook meteen omgeruild.
Het teveel betaalde bedrag heb ik ook meteen terug ontvangen.
Maar ik zit nog steeds met het ECS probleem. De nieuwe voeding mocht namelijk niet baten.
Daarna ben ik dus het geheugen gaan testen en dat bleek ontzettend veel errors te geven. (Hyundai DDR PC2100)
Het geheugen werkt wel perfect in een ander systeem.

Ik weet voor mezelf inmiddels 100% zeker dat alle hardware perfect in orde is, want ik heb alles getest in een ander systeem.
Ook heb ik zo'n beetje alles gelezen over de ECS K7S5A problemen en ben tot de conclusie gekomen dat er zeker wel revisies zijn van dit moederbord, waarbij er iets mis is met de voltage regeling. Dat verklaart ook meteen waarom de nieuwe voeding niet mocht baten.

Ik zit nu inmiddels anderhalve week te wachten op een andere DDR module die ze me toe zouden sturen.
Echter, ik krijg geen reactie meer op de emails die ik ze stuur EN ik zit ook nog eens met een voeding en videokaart die ik nog terug moet sturen naar ze. Maar dit doe ik pas als mijn systeem goed werkt.

Op het moment heb ik dan ook al het voorgevoel dat als ik dat andere geheugen nog ontvang, dit ook niet gaat helpen en ik uiteindelijk dat moederbord maar terug moet gaan sturen.

Ik wil nu alleen even weten wat mijn rechten nog zijn, 2,5 weken later. Ik krijg tot op heden geen reactie meer van het bedrijf en ik weet eigenlijk niet meer wat te doen.

Hoe zouden jullie dit aanpakken?

Alvast bedankt. :)

Verwijderd

Ik zou eerst wachten tot de module aangekomen is, en als die het niet doet, er heen rijden.

Verwijderd

ff langsgaan...knuppeltje mee... Als je mazzel hebt krijg je nieuwe spullen, als je pech hebt 3 maanden... >:)

Nee, zonder dollen, ik zou er langs gaan. Als je een auto hebt zou ik alle spullen meenemen en gewoon niet eerder weg gaan voordat het spul goed werkt.

Heb ik ook een keer gedaan bij Paradigit in Utrecht, nou had ik geen problemen met die lui hoor, maar ik bedoel gewoon de hele handel meenemen en laat hun het maar uitzoeken. Betaal je voor!