Lees net een stukje erover, is het al uit? Staat er nam. niet bij... en iemand ervaring mee, is volgens mij best een aardig verslavend spel!
Verwijderd
Zoo Tycoon is al uit. Het is wel een geinig spel, maar niet erg moeilijk. Ik heb inmiddels al een behoorlijk grote zoo die ik onder controle moet houden en soms is het best lastig om te zorgen dat alle dieren happy blijven en er niet teveel rotzooi in het park ligt.
Is het een soort Rollercoaster Tycoon met de graphics van Commandos 1?
Ik heb 'm al minstens 3 maanden
Het ziet er leuk uit, maar na een uurtje ben ik er toch maar mee gestopt
Verwijderd
De graphics van Zoo Tycoon zijn OK. Je ziet het spel vanuit een isometrische view, die je met vaste hoeken kan roteren. Je kunt ook inzoomen, maar dan worden de graphics nog korrelig en het je hebt dan ook totaal geen overzicht meer. Het enige dat ik mis tijdens het spelen is leuke achtergrond muziek. Er zijn nl. alleen maar dierengeluiden hoorbaar, da's een minpuntje vind ik.
Verwijderd
Ik had hem ook al een tijdje 
Maar ik vond het spel geen ruk aan, ik hou namelijk niet van zulke spellen [Railroad tycoon, Theme Park, Theme Park 3d vond ik daarentegen wel leuk, Sim City etc]en plus dat de graphics super waardeloos waren
Maar ik vond het spel geen ruk aan, ik hou namelijk niet van zulke spellen [Railroad tycoon, Theme Park, Theme Park 3d vond ik daarentegen wel leuk, Sim City etc]en plus dat de graphics super waardeloos waren
Vind nam. zulke spellen alijd geweldig, speel nu The Simms maar dat vind ik nie alles... te lang dradig. Daarentegen is Transport Tycoon DeLuxe vele malen beter!
Welk spel is in deze catorgorie het besten volgens jullie (mischien ben ik er een vergeten)
Welk spel is in deze catorgorie het besten volgens jullie (mischien ben ik er een vergeten)
Verwijderd
Ik hou ook wel van dat soort managementgames, maar toen ik bij het installeren van de demo overal van die smerige M$-logo's zag staan, was ik bij voorbaat al bevooroordeeld.
Ik heb het nog niet uitgebreid gespeeld, maar ik zal er toch naar kijken om te zien wat voor gameplay de game heeft. Ik weet in elk geval wel dat ik de graphics en de interface een beetje te M$-achtig vind.
[edit]
En wat ik echt moet hebben is food tycoon! Kan je lekker weer pizza's in elkaar draaien en dan kijken hoe goed ze lopen en zo.
Pizza tycoon was echt een geweldig spel gewoon
Ik heb het nog niet uitgebreid gespeeld, maar ik zal er toch naar kijken om te zien wat voor gameplay de game heeft. Ik weet in elk geval wel dat ik de graphics en de interface een beetje te M$-achtig vind.
[edit]
En wat ik echt moet hebben is food tycoon! Kan je lekker weer pizza's in elkaar draaien en dan kijken hoe goed ze lopen en zo.
Pizza tycoon was echt een geweldig spel gewoon
Verwijderd
M$ is alleen de uitgever van het spel hoor, niet de maker!!
Ik herken ook de M$ interface niet echt in Zoo Tycoon hoor, misschien komt het wel omdat ik geen XP draai
Ik herken ook de M$ interface niet echt in Zoo Tycoon hoor, misschien komt het wel omdat ik geen XP draai
Ik heb het spel ook al een tijdje maar vond het na een paar keer gespeeld te hebben al snel tegenvallen.
Ik weet niet of meer daar last van hadden maar de muisaanwijzer ging wat traag als je over de icoontjes ging. Erg irritant. Maar dat kan ook zijn omdat ik nog een beta versie heb.
Je kunt wel als je het zat bent nog wat leuke dingen uithalen. Zo kun je een hek weghalen bij bijvoorbeeld de leeuwen. De mensen lopen dan gillend alle kanten op en de leeuwen erachteraan. Als ze iemand te pakken krijgen dan word die echt verscheurd.
Ook kun je bijvoorbeeld een aapje oppakken en die tussen de leeuwen neerzetten. Dat geeft ook een leuk effect.
Maar kopen zou ik dit spel in iedergeval niet. (nou koop ik toch nooit een spel maar dat is een ander verhaal.)
Ik weet niet of meer daar last van hadden maar de muisaanwijzer ging wat traag als je over de icoontjes ging. Erg irritant. Maar dat kan ook zijn omdat ik nog een beta versie heb.
Je kunt wel als je het zat bent nog wat leuke dingen uithalen. Zo kun je een hek weghalen bij bijvoorbeeld de leeuwen. De mensen lopen dan gillend alle kanten op en de leeuwen erachteraan. Als ze iemand te pakken krijgen dan word die echt verscheurd.
Ook kun je bijvoorbeeld een aapje oppakken en die tussen de leeuwen neerzetten. Dat geeft ook een leuk effect.
Maar kopen zou ik dit spel in iedergeval niet. (nou koop ik toch nooit een spel maar dat is een ander verhaal.)
Verwijderd
Rollercoaster tycoon was leuker en best wel verslavend.je wilt steeds beter en mooier en groter.
Verwijderd
Er is toch ook zo'n ad-on voor Rollercoaster Tycoon, voegt die nog veel waarde toe aan de game?
ZooTycoon boeit mij niet, te korte lifespan...
De add-on van Rollercoaster is zeker de moeite waard.Op dinsdag 30 oktober 2001 10:54 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:
Er is toch ook zo'n ad-on voor Rollercoaster Tycoon, voegt die nog veel waarde toe aan de game?
Veel nieuwe attracties. aantal verbeteringen van bestaande.
en meer nieuwe maps.
Verwijderd
maar een paar simspellen vondt ik leuk...
the sims
teminste huizen bouwen(ff wat geld cheaten):P
en je ventje opsluiten was ook wel ok...
vooral als je ze in een keuken opsluit met iemand die helemaal niet kan koken:P
meestal vond ik er geen paardenaars aan...:Z
the sims
teminste huizen bouwen(ff wat geld cheaten):P
en je ventje opsluiten was ook wel ok...
vooral als je ze in een keuken opsluit met iemand die helemaal niet kan koken:P
meestal vond ik er geen paardenaars aan...:Z
Heb er een aantal gedownload, maar de meeste snap ik nix van. ZooTycoon is wel aardig, maar alles breekt steeds uit en dat maakt het een beetje langdradig...
Pagina: 1