PC winkel in de buurt met ECS

Pagina: 1
Acties:

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik zoek het welbekende ECS moederbord van 190 gulden, en heb hem via pricewatch enzovoorts natuurlijk ruimschoots gevonden. Probleempje alleen is dat ik niet zo'n fan van online bestellen ben, en ik kan geen winkel vinden in de buurt dat het moederword gewoon verkoopt. Weet iemand toevallig een winkel in Denhaag/Rotterdam/Delft of zoetermeer (allemaal binnen 20 minuten met OV vanaf hier) wat dit moederbord verkoopt?

Lukte mij niet omt te vinden |:(

PS. die shop in rotterdam had ik ook al gevonden, maar die heeft echt heel erg slechte reviews hier op tweakers

Groetjes! en bedankt

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Gewoon WEL online bestellen, bijv gistron.com

• The Dolf
  • Niet online
1) je gebruikt de pricewatch
2) je neemt de gouden gids en je gaat eens bellen
3) misschien alternate? Goede service (vind ik)

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Okasha
  • Niet online
hm online bestellen vind ik echt nix. kweenie wrm.. trekt me gewoon niet. vind het gewoon veel relaxter om gewoon bij die mensen langs te kunnen. Als ik online bestel dan moek weer bellen en terugsturen enzo.. bah :r

edit:
terugsturen en bellen bedoel ik dus als er iets mee is. vind het dan makkelijker er gewoon ff langs te gaan

Ridderkerk is redelijk ver weg. er is toch wel een shop in de buurt wat dat verkoopt? snap er nix van. In die steden zitten minstens 40 shops man, daar moet er toch 1tje van wel gewoon leveren?

Verwijderd

Ga naar je favoriete hardware shop, en vraag of ze hem daar hebben, of eventueel voor je kunnen bestellen.

Als je een goede klant bent, en het een goede shop is doen ze dat vast wel voor je.

Zelf kom ik graag bij SWW en ACI in zoetermeer :)

• Okasha
  • Niet online
en hebben ze daar ECS shit?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op maandag 29 oktober 2001 13:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
en hebben ze daar ECS shit?
**bellen doet wonderen**

• Okasha
  • Niet online
ja maar zit nu op haagse hogeschool zonder BTG en wil eventueel na school ff langs :) dus probeer zoveel mogelijk info op deze manier te winnen..

toch vaag dat zo weinig shops ECS verkopen..
Pagina: 1