Staat wel bij ISO news. Maar toch anders hadden ze het wel aangekondigt dat hij bijna af was.
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Verwijderd
Het gaat om de USA versieOp maandag 29 oktober 2001 15:45 schreef 007 het volgende:
Wow, dan echt al? Dacht pas de 16e december of zo. Hebben we het hier wel over de EU? Want ik kan al die topgames niet meer betalen hoor.![]()
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Verwijderd
Verwijderd
CD Files..: 65 x 50 MB
ff leechen
Wordt dus nog ff w8 op de rip ;p
Ik heb alleen geen PS2
Verwijderd
WHAHAHAOp maandag 29 oktober 2001 18:25 schreef handige_harrie het volgende:
laat me (ONS) dan ff weten of ie het doet op een emulator.
oh...sorry, was dat serieus?
Verwijderd
Dude, dit spel is nog zwaarder dan GT3. Gaat je echt never lukken. 't Is dus waar, op IGN zeggen ze 13 november, de EU-release kan nooit veel daarna zijn (tenzij ze daar Nintendo heten).Op maandag 29 oktober 2001 18:25 schreef handige_harrie het volgende:
laat me (ONS) dan ff weten of ie het doet op een emulator.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
PAL release is ergens rond februariOp maandag 29 oktober 2001 18:35 schreef 007 het volgende:
[..]
Dude, dit spel is nog zwaarder dan GT3. Gaat je echt never lukken. 't Is dus waar, op IGN zeggen ze 13 november, de EU-release kan nooit veel daarna zijn (tenzij ze daar Nintendo heten).
Hmmmm worden een paar dure maanden!
Silent Hill 2
Jak & Daxtar
Devil May Cry
Metal Gear Solid 2
En net GTA3 gekocht...
It's tough being a PS2 owner!
Verwijderd
Zit inderdaad altijd wel een paar maanden tussen helaas. Ik had gehoopt op een wereldwijde releaseOp maandag 29 oktober 2001 19:08 schreef Raimond het volgende:
[..]
PAL release is ergens rond februari
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ziet er best lekker uit
Verwijderd
maar goed hoe wil je 3 dvd`s gaan rippen
dat spel verdient gewoon gekocht te worden
Verwijderd
Amen!Op maandag 29 oktober 2001 23:33 schreef Notorious het volgende:
tja die rel van MGS is ook een rip -> zonder filmpjes enzo..
maar goed hoe wil je 3 dvd`s gaan rippen
dat spel verdient gewoon gekocht te worden
MGS heb ik zelfs dubbel
Wat grotere screens...
Da main man
Gurlokovich Sr.
Metal Gear Ray in Action
Ik ben net binnen man
Verwijderd
europees duurt tot maart weet iemaned maybe een adresje voor me mail me dan effe plz
Leroyh@mailandnews.com
greetz eendje
Tis nog steeds zo dat je zelfs na ombouw met swapdisc achtigs iets moet werken zeker?
Is wel lang, maar ik vermaak me nog wel ff met GT3...\
Meer info, zie http://www.playstationrepublic.nl/headlines.php3?id=1081
of
http://www.gamespot.co.uk/stories/news/0,2160,2099104,00.html
Verwijderd
22-02-2002 of maart scheelt ook net 6 dagenOp woensdag 14 november 2001 16:59 schreef RemcoZ het volgende:
Je hoeft niet tot maart te wachten. MGS2 komt 22-02-02 in UK (en waarschijnlijk ook NL) uit... Beter dat je je alvast inschrijft
Is wel lang, maar ik vermaak me nog wel ff met GT3...\
Meer info, zie http://www.playstationrepublic.nl/headlines.php3?id=1081
/me moet ook nog langer wachten dan gepland...Premium Pack komt pas 23-11
Under Construction
En wanneer krijg je hem??Op woensdag 14 november 2001 17:15 schreef MrRudi het volgende:
[..]
22-02-2002 of maart scheelt ook net 6 dagen![]()
/me moet ook nog langer wachten dan gepland...Premium Pack komt pas 23-11
Verwijderd
Alleen Japans.Op woensdag 14 november 2001 17:19 schreef RemcoZ het volgende:
Premium pack is alleen maar voor omgebouwde of Japans/Amerikaanse PS2's zeker?
Normaal gesproken 4 dagen later. Dat was bij de MGS1 Premium Pack ook zo tenminste.Op woensdag 14 november 2001 17:44 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
En wanneer krijg je hem??
Hmm misschien ook effe japanse versie kopen, kan jij mij dan al vertaling van teksten sturenOp woensdag 14 november 2001 17:55 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Alleen Japans.
[..]
Normaal gesproken 4 dagen later. Dat was bij de MGS1 Premium Pack ook zo tenminste.
Verwijderd
NeeOp woensdag 14 november 2001 18:43 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Hmm misschien ook effe japanse versie kopen, kan jij mij dan al vertaling van teksten sturen
Koop maar "Japans voor dummies"
LOLOp woensdag 14 november 2001 18:56 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Nee
Koop maar "Japans voor dummies"