Hotmail account gekraakt!!

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Het is dus mogelijk om een hotmail account te kraken zoals alles eigenlijk alles te kraken is. Alleen was IK dit keer het slachtoffer!!

Weet niet hoe diegene het gedaan heeft maar het is hem gelukt. Ene Jim Jansen uit België had mijn hotmail account gekraakt.

Na veel mailtje met hotmail heb ik hem nu terug maar ja....

Zijn er nog meer mensen van wie het hotmail account is gekraakt? Een vriend van mij zijn hotmail was dus mooi ook gekraakt op hetzelfde moment :(

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Erg interessant allemaal, maar waar maak ik uit op wat er allemaal precies gebeurd is? Hoe kwam je er bijvoorbeeld achter, dat je account gekraakt was?
Ook ben ik reuze benieuwd naar de wijze van communicatie met Hotmail/MSN en hoe ze jouw uiteindelijk geholpen hebben.
Ook de represailles naar die Jim J. te B. lijken me erg interessant dan wel belangrijk...

Tell us more!

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Defineer eerst 'gehackt' eens. En was je wachtwoord of je wachtwoord-vraag niet gewoon heel erg simpel?

Verwijderd

Vergeten uit te loggen op school?

Verwijderd

auto password ergens aangezet ofzo ?

• IschaGast
Op een dag deed ik mijn computer aan, msn start automatisch op en opeens krijg ik de melding dat ie niet meer wil inloggen. Hmmmmmmmmm strange.

Ik ga op mijn hotmail account kijken of het daar nog wel lukt omdat msn er soms uit ligt voor een x aantal minuten. Hmmmmmm ook dat wil niet lukken.

Ik proberen om mijn password opgestuurd te krijgen via al die vragen van hotmail, maar ja meneer jim jansen uit belgie was dus toch zo slim geweest om alles ff te veranderen. Dus mijn antwoorden klote niet meer :'(

Ben toen maar een mail gaan sturen naar hotmail in mijn gebrekkige engels. Kreeg keurig netjes wat mailtjes terug. Soms ook erg domme mailtjes :P

Maar na 4 a 5 mailtjes kwam ik bij de juiste persoon die mij een mail stuurde met vragen die ik moest beantwoorden van wanneer laaste suk6volle login etc....

Uiteindelijk kreeg ik een ander email adres waarmee ze je het password toesturen. Kreeg dus een nieuw password.

Ik log in en ga gelijk password etc... changen want straks komt meneer j. j uit belgie weer leuk doen en veranderd ie de shit weer. Ik ing dus kijken bij persoonlijk profiel en zag daar j j uit belgie staan. Maar is waarschijnlijk fake naam!!

Dit is zo'n beetje de story.

Als je meer wilt weten zeg het maar :)

• IschaGast
Op maandag 29 oktober 2001 13:10 schreef Bigs het volgende:
Defineer eerst 'gehackt' eens. En was je wachtwoord of je wachtwoord-vraag niet gewoon heel erg simpel?
Nee was niet heel erg simpel volgens mij. Okay hij was niet moeilijk maar zou niet weten hoe je het zou moeten weten als je mij niet kent.
Op maandag 29 oktober 2001 13:12 schreef Cheatah het volgende:
Vergeten uit te loggen op school?
Nope ook dat volgens mij niet. Al weet ik niet zeker of ik op mijn werk was uitgelogt (autopassword) zou best wel eens zo kunnen zijn dat dat niet het geval was.
Op maandag 29 oktober 2001 13:15 schreef mafiasven het volgende:
auto password ergens aangezet ofzo ?
Yep waarschijnlijk dus auto password aangezet.

• kroegtijger
  • Laatst online: 21-07 14:56
Hotmail hacken is niet zo heel moeilijk. Zijn genoeg tools voor te vinden om passwords te achterhalen van mailadressen. Op www.vandale.nl staat een progje die eerst t engelse woordenboek naloopt, daarna in nog wat andere talen, en vervolgens alle karakters die erzijn met alle mogelijke combinaties......Duurt wel even (als je een lastig password hebt met %-tekens of #jes ofzo...maar t is te doen.) Engelse woorden zijn binnnen 10 minuten al gevonden over het algemeen..... conclusie....webbased email is niet veilig......als t met hotmail kan, kan t overal mee

[edit] sja, in deze context zeker dat linkje liever niet.
We moeten het de lamers niet nog makkelijker maken hè :)
Het principe is iig duidelijk.

iRacing Profiel

• IschaGast
w8en dan maar totdat ie weer is gekraakt :'(

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Op school iemand anders zijn mailbox lezen is niet zo moeilijk. Je moet gewoon even op een computer naar www.hotmail.nl gaan, en het middelste van de drie vakjes aanvinken.
Als dan iemand wil e-mailen denkt 'ie "Hé, handig" en vult zijn username en password in, en als die persoon klaar is en de browser afsluit, gewoon met de browser weer www.hotmail.com openen en je zit in zijn/haar mailbox. >:)

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 14:29 schreef cREATiVe8500 het volgende:
Op school iemand anders zijn mailbox lezen is niet zo moeilijk. Je moet gewoon even op een computer naar www.hotmail.nl gaan, en het middelste van de drie vakjes aanvinken.
Als dan iemand wil e-mailen denkt 'ie "Hé, handig" en vult zijn username en password in, en als die persoon klaar is en de browser afsluit, gewoon met de browser weer www.hotmail.com openen en je zit in zijn/haar mailbox. >:)
Dat wordt dus zo een waarschuwing |:(|:(|:(
Wel een leuke tip! Daar niet van... Maar ik denk niet dat ze
het op prijs gaan stellen...

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
De kraker kan ook gewoon iemand zijn die je kent,
hij hoeft alleen te weten in welk land en in welke provincie je woont en dan krijgt ie je geheime vraag.
Meestal zijn er mensen die de vraag etzelfde hebben als antwoord.

Vraag: Fiets?
Antwoord: Fiets

Gelukkig denk ik wel 2x na voordat ik een geheime vraag bedenk :)

• IMWezel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-05-2025

IMWezel

Weet (gelukkig) niet alles

Op maandag 29 oktober 2001 19:16 schreef thesith het volgende:
hij hoeft alleen te weten in welk land en in welke provincie je woont en dan krijgt ie je geheime vraag.
Juist, en daarom is deze wezel ook niet aangemeld onder Nederland maar onder iets Totaal anders, Wachtwoord staat in geen woordenboek en e-mail adress is ook al zo lang dat je wel heel gek moet zijn om dat in te gaan typen.

en wordt m'n hotmail gekraakt, neem ik toch un ander, Ik heb toch al niet zoveel mail adressen *D

Honda Accord Aerodeck 2.0i 12V

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 19:16 schreef thesith het volgende:

Vraag: Fiets?
Antwoord: Fiets

Gelukkig denk ik wel 2x na voordat ik een geheime vraag bedenk :)
Bij die geheime vraag (eigenlijk meer geheim antwoord dan vraag) ga ik gewoon even een keer met mijn vingers over het toestenbord en vul ik dus gewoon onzin in. Ik heb die vraag helemaal niet nodig, ik kan zo ook wel mijn wachtwoord onthouden. Ik vind het op zich een slechte optie van Hotmail, op deze manier is het achterhalen van wachtwoorden nog makkelijker geworden.

Edit: hmmm, ik zie nu dat ik wél een geheime vraag heb ingevuld. Gelukkig is het antwoord op deze vraag niet te achterhalen, dat weet alleen ik :)

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-08 20:35

evaarties

Powerball @ 12.582

Waarom zou je uberhaupt een geheime vraag nemen.. je onthoud dat wachtwoord gewoon in je eigen hoofd ;)

• IMWezel

IMWezel

eerst vroegen ze bij hotmail Land EN provincie

Nu hebben ze provincie weggehaald, dus is de veiligheid (voor zover deze er al was) een stuk minder geworden

• kroegtijger
  • Laatst online: 21-07 14:56
Die hele hotmail is een lachertje...... het bied geen enkele veiligheid. maar 9 van de 10 keer boeit dat ook niet, omdat t adres toch voor "nutteloze" dingen word bedoeld. (aanmelden bij mailinglists etc.)
Maar als je zeker wilt zijn dat je mail veilig is, ga dan niet naar hotmail toe, want dat is ellende. Bijna elke webbased mail is makkelijk te hacken....

iRacing Profiel

• IMWezel

IMWezel

ik heb m ook alleen maar voor msn, de rest gaat via m'n @home account.

Ik vind het trouwens ook irritant wanneer ik iedere keer hotmail moet controleren als ik weer eens een nieuw bericht heb

• Chillz
  • Laatst online: 11:08
Op maandag 29 oktober 2001 22:14 schreef IMWezel het volgende:
...

Ik vind het trouwens ook irritant wanneer ik iedere keer hotmail moet controleren als ik weer eens een nieuw bericht heb
je MOET niets natuurlijk...
je kan je nieuwe e-mail lezen...

overigens vind ik die vraag+antwoord ook nergens op slaan,
je moet je wachtwoorden gewoon zelf onthouden...
en je moet zo'n wachtwoord hebben waar niemand snel achterkomt...

al je beste maat of vriendin door goed nadenken al op jouw wachtwoord kan komen, dan zullen er heus wel meer mensen zijn die dat kunnen... think dus wel ff twice voordat je een wachtwoord verzint *D

Leeg - Sinds 20180907

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Heheh hotmail account "kraken" is makkelijk heb die van een paar m8ts van me gedaan. Gewoon lost pass--> moet je woonplaatst invullen bij mij Rdam dus--> secret question als die slecht is dus makkelijk te beantwoorden dan ben je de L*L :+

Verwijderd

En dan te bedenken dat Microsoft nog veel meer services binnen Passport gaat onderbrengen. Met .NET gaan ze zelfs nóg een stap verder. Fijn vooruitzicht! :(

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Mijn hotmail was ooit ook es gekraakt. Ik heb altijd van die sercret question zoals asi;jfgasp8gy4wtg;dbfg en het antwoord is netzo random gekozen. Echt moeilijk om hem terug te krijgen was het niet.. maar wel erg vervelend en sindsdien gebruik ik hotmail alleen nog voor onbelangrijke zaken :)

ik zag twee beren fout parkeren....

• NiPeng
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Op maandag 29 oktober 2001 14:29 schreef cREATiVe8500 het volgende:
[Verhaaltje over knopjes]
Moeten ze maar opletten...
Ik doe zelf altijd sign out.

Het is wel flauw om iemands hotmail te "hacken".

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

Pagina: 1