Toon posts:

Is er zoiets als een DC bootcd voor PS2?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen kent hem wel, de bootcd voor de dreamcast!
Mijn vraag is deze er ook voor de PS2??
Hup cd'tje erin, laden en kopie spelen!

Wie helpt mij aan meer info! :)

Verwijderd

Weet ik niet, maar er is wel een externe USB mod chip voor de PS2...

Verwijderd

Topicstarter
Klopt die ken ik, maar daar moet je wel 1 draad voor op het moederbord hebben doorgesoldeerd! En dat wil ik niet! :)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02 22:36

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ik dacht dat er een bootdisk was voor de PS2 ja, maar die werkt dacht ik alleen met originele games. Maar dan wel dat je US/JAP games op je EU PS2 kan spelen... (hoef je dus niks te solderen)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Het kan geloof ik wel met de Action Replay, hiermee moet je backups kunnen spelen. Ik heb geen idee hoe, ik weet alleen dat je geen 80 min cd's kan spelen.

Check: www.playstationmods.com voor meer informatie (en dan met name hun forum).

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Verwijderd

er is GEEN PS2 boot cd.

De action replay cd heb je wel nodig om backups te kunnen spelen, maar daarbij heb je ook de Action replay hardware (dongle) nodig EN een modchip.

Dus:

1. Koop een modchip (bijv. USB Neokey + 1 draadje solderen)
2. Koop de Action Replay 2

en spelen maar.

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 12:48 schreef ViNcE het volgende:
Het kan geloof ik wel met de Action Replay, hiermee moet je backups kunnen spelen. Ik heb geen idee hoe, ik weet alleen dat je geen 80 min cd's kan spelen.
80 min. cd's zijn GEEN probleem...

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Stomme vraag. Hoe backup je een spel dat op een DVD staat op een CD? Bij de DC was het al moeilijk om een gigdisc zodanig in te korten dat ie op een 80m CD pastte, maar ik kan me niks voorstellen bij de gigs van zo'n PS2 spel.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02 22:36

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Pfff.. de meeste bestaande PS2 games die op DVD zijn gereleased zijn niet groter dan een normale CD. Dat games op een DVD staan wil niet zeggen dat ze ook meteen GIGS groot zijn...

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1