specs: Sun Workstation Server Router Laptop
die jumpers zitten boven elkaar, je moet beide jumpers tegelijk naar links of rechts zetten. volgens mij staan ze standaard naar rechts = ata100 en als je ze naar links zet heb je een raidcontroller. (kan ook andersom zijn).
als jij hem op raid zet en je hebt je schijven niet geconfigureerd dan geeft ie natuurlijk device error.
als jij hem op raid zet en je hebt je schijven niet geconfigureerd dan geeft ie natuurlijk device error.
| antec sx840 | P4 1.7 | intel 850 mv | 512Mb kingston ecc | matroxG550 | adaptec29160 | atlas 10K III 18Gb | seagate barracuda IV 40Gb | plextor 40x | Iiyama17" | w2k pro | lappie: Dell inspiron 8100 | 1,2G/512/15"/48Gb/dvdcdrw/GF2go32Mb/lan/5
Maar hij geeft geen Device error, ik wil alleen maar weten wat het verschil is tussen de lite en de speed mode.
Kan me namelijk niet voorstellen dat de performance nog verder vooruit kan, want ik haal al 65 MB/s met 2 IBM 60gxp in RAID0
Kan me namelijk niet voorstellen dat de performance nog verder vooruit kan, want ik haal al 65 MB/s met 2 IBM 60gxp in RAID0
specs: Sun Workstation Server Router Laptop