Toon posts:

CD's nu al 47,- in Nederland?!

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Snap even niet waarom mijn andere post verdwenen is maar OK.

Kan iemand mij uitleggen hoe het komt dat CD's in Nederland nu opeens 47,- zijn?! :( Ik kocht geregeld CD's maar 47,- voor 1 CD vindt ik echt te gek en dus nu alleen nog maar copies.

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 21:29
Sterker nog, ze willen binnen een aantal jaren naar een prijs van 25 Euro toe! |:(

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Ik koop alleen cd's als ze een beetje afgeprijst zijn, 35,- heel af en toe, wat vaker cd's van 25,-

maar voor 47,-!!! ga ik GEEN cd's kopen ...

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Het wordt toch helemaal van de zotte of niet? Djeez vindt je het gek dat iedereen Kazaa en dergelijken gaat gebruiken.

Nog ff en ik ga een grijze import van cd's beginnen, levert geld op dan.

Verwijderd

Bij CDOn (<= link) verkopen ze de cd voor 37 piek.

btw, je andere topic staat in Nieuws, TV & Sport :?

Verwijderd

ah, zodat ze helemaal niks meer verkopen?

een jaar geleden kocht je voor f40 nog wel es een nieuwe CD, maar dat zit er niet meer in vrees ik.

tis wel waar dat door al dat gecopieer een cd-zaak niet zo veel meer opleverd als een aantal jaar geleden natuurlijk. en zelfs als de prijs van cds omlaag zou gaan, verwacht ik niet dat ineens al die copy fanaten echt cds gaan kopen..

• FUBAR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:12

FUBAR

F*ed up beyond all recognition

en het verhaal is vast weer dat ze de prijzen wel moeten verhogen omdat er zoveel inkomsten gemist worden door het vele copieeren en mp3's

ik koop geen cd's, ik heb ze altijd al te duur gevonden.
(DVD's ook, maar die koop ik toch :) )

To be, or not to ...ehh.... what was the question?

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 02:02
Op maandag 29 oktober 2001 11:08 schreef Gugger het volgende:
Sterker nog, ze willen binnen een aantal jaren naar een prijs van 25 Euro toe! |:(
Top-40 cds zijn al 24,95 Euro (en waarom werkt het euroteken niet hier ?) in sommige *kuch* Fame *kuch* 'Free' Record Shop *kuch* winkels.

Doe als ik, kopieer de cd en jat het hoesje bij bovenstaande winkels. Of plaats een bom, dat is ook een goed idee. Bij de Anthrax cds bijvoorbeeld.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

• machiel
  • Laatst online: 16-07 18:09
De inflatie slaat eindelijk ook bij de cd's toe. De prijs is redelijk stabiel geweest de afgelopen jaren terwijl de gemiddelde nederlander er in de laatste 5 jaar 30% op vooruit is gegaan in loon. Dus eigenlijk zijn CD's relatief goedkoper geworden.

Niet dat ik ze kan betalen, studenten hebben het sinds paars niet breed

• VlasBaard
  • Laatst online: 05-06 02:02
Op maandag 29 oktober 2001 11:28 schreef mickgreen het volgende:
De inflatie slaat eindelijk ook bij de cd's toe. De prijs is redelijk stabiel geweest de afgelopen jaren terwijl de gemiddelde nederlander er in de laatste 5 jaar 30% op vooruit is gegaan in loon. Dus eigenlijk zijn CD's relatief goedkoper geworden.

Niet dat ik ze kan betalen, studenten hebben het sinds paars niet breed
Onzin. Eerst waren cds f37,95, toen f39.95, f42,95, f44,95. Dit allemaal in Fame of FRS, want in normale cd winkels kosten cds nog steeds f29,95 of f34,95.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

• mbrouwer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 18:03
Ik heb een poos geleden in Canada CD's besteld bij http://www.cdplus.com Die waren met een week binnen en scheelden per CD nog steeds 15 gulden ofzo (en dat was incl verzendkosten). Ik ben dr echt meegestopt, alleen bij de Mediamarkt wil ik nog wel eens CD's kopen...

"And As A Finishing Touch... God Created The Dutch"

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 23:09
Laatst een CD van Nickelback gekocht: "The State".
Bij Jake's in Eindhoven vroegen ze 48 piek voor de cd, terwijl de cd maar 38 minuten lang is!
Dus ik zeg tegen die verkopen: dat is niet echt slim he? Dan vraag je erom dat mensen gaan kopieren. Toen begon hij een heel verhaal over het feit dat ze eigenlijk best weinig winst maken enzo. En hij ging helemaal uitleggen hoeveel de artiest krijgt en waar al het geld heen gaat.

Ik heb die cd uiteindelijk ergens anders gekocht.

Toen had ik als argument: "Als ik een half jaar wacht, dan ligt dezelfde CD bij jullie voor 35 piek: maken jullie er dan 13 gulden verlies op?" Daar had hij dus geen antwoord op.

Als het echt waar is, dat CD straks 25 Euro moeten gaan kosten.. Dat zou heel triest zijn, dat komt dus neer op 55 piek! Zijn ze nu helemaal!!!
:(

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

Joehoe, :) Je andere topic staat in NST & M, waar hij hoort ;)

Voortaan eerst even zoeken voordat je een nieuwe opent :o.

Je eerste topic

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.