Toon posts:

Ik zoek wat dingen voor de pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een verloop stukje ik heb een Dell optiplex nogiets en daar zit scsi onboard maar daar kan mijn Brander niet op Wat Heb ik daar Voor nodig

:) ThaDtconline :)

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:50

DarkSide

theres no place like ::1

Geen idee.
Heb je een scsi brander of IDE brander.
Zitten er geen ide poorten op dat ding?
IS het een wide/narrow scsi poort die onboard zit.
Hij jij een narrow/wide scsi Brander?

Dus als het een scsi brander is een verloop je van narrow naar wide. Of anders om.
Ter verduidelijking. Narrow is de breede aansluting (50 pins lijkt op IDE) en wide is de smalle aansluiting (68 pins)
Heb je een IDE brander dan gaat dat niet op scsi (ja het gaat wel er zijn wel verloopstukken voor te krijgen voor 250 gulden per stuk)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:45

Arjan A

Cenosillicafoob

Wat ji jnodig hebt is een verloopstukje van SCSI naar IDE, kun je gewoon in de winkel kopen. :P

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• DarkSide

DarkSide

Op maandag 29 oktober 2001 09:48 schreef Arjan_A het volgende:
Wat ji jnodig hebt is een verloopstukje van SCSI naar IDE, kun je gewoon in de winkel kopen. :P
Waar dan? Ik ben ze nl nog niet tegengekomen.
Alleen online en dan voor 250 piek per verloop stuk.
En dat waren geen normale verloopstukken maar met een PCB er aanvast. Tis nl niet zomaar te converteren de 2 standaarden.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:45

Arjan A

Cenosillicafoob

Was ook niet serieus bedoeld :) 'k Vond dat de topicstarter nogal sumier was in zijn informatie. Volgens mij denkt-ie dat we hier met z'n allen zitten te wachten om hem met antwoorden te bedienen.
Je zoekactie naar 'ThaDtconline' leverde 2 resultaten op

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• DarkSide

DarkSide

Ahhhh. Toch jammer. Dacht ah eindelijk een goedkoper alternatief misschien.
En idd hij geeft niet echt veel info.
Maar ach....

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou aleen info hoor ik heb een 50 pins ding en t moet 68 pins zijn want mijn scsi brander en hdd zijn 68 pins dus vandaar dat ik een verloop stukkie nodig heb

:) ThaDtconline :)
Pagina: 1