Toon posts:

[..] online muis bestellen

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
sorry dat ik dit hier post, maar ik had laatst mijn topic over muizen op t werk (webdesigners) ook hier, dus vandaar.

Weet iemand waar ik een muis online kan bestellen, en dat ie dan morgen op de deurmat ligt? En niet al te hoge verzendkosten.

Ik had Alternate.nl al gevonden maar die heeft 11 EURO verzendkosten. Iets te veel dus.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Naar de winkel rennen en kopen.. anders gewoon de 11 Euro betalen, veel goedkoper zal je het niet kunnen vinden.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

En vandaag besteld en morgen op de deurmat en 11 Euro teveel vinden... ? Hollander! :)

Flickr

Verwijderd

Topicstarter
11 EURO op een muis van 60 EURO is toch pak-m-beet 18 procent. En das wel wat veel vindt Ivy.

Maar ik wist helemaal niet hoe dat ging met E-shops, dus vandaar dit topic-je... anyway: tnx

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

ze luisteren nie....

ik zou gewoon ff verder kijken, gistron of zo.

ik zou iig geen 11 euro verzendkosten betalen :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:33

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

www.informatique.nl verkoopt online computer geblaat, is goedkoop, fl. 4,50 verzendkosten (rembours) en snel in huis. De winkel gaat natuurlijk het snelst.

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor die informatique.nl!!! Die doet het, en de bestelling is de duer al uit.

Tnx!!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Gaat ie nu dicht.. had jij ff geluk dat mun @home plat lag :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.