Verwijderd
[verwijderd] is pas een leuke site 
<font color=red size=4>Dat kost je dus een waarschuwing. Geen links naar pr0n!</font>
<font color=red size=4>Dat kost je dus een waarschuwing. Geen links naar pr0n!</font>
Verwijderd
Damn...Op maandag 29 oktober 2001 09:34 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:
Huh? Is pr0n dan geen spielerij? Of is het Harde waren? Of zachte waren?Op maandag 29 oktober 2001 09:34 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:
Verwijderd
Idd, ik vind pr0n toch altijd wel een leuk spelletje, en je hebt je joystick altijd bij je 
Maar doe mij maar de real-life version van pr0n, je moet dan wel eerst een female ad-on vinden
Maar doe mij maar de real-life version van pr0n, je moet dan wel eerst een female ad-on vinden
Verwijderd
Hlpdsk volgens mij ook wel stiekem hoorOp maandag 29 oktober 2001 10:06 schreef Nosfer@tu het volgende:
gelukkig had ik em al opgenomen in me favourites
Verwijderd
Op maandag 29 oktober 2001 10:08 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:
[..]
Hlpdsk volgens mij ook wel stiekem hoor
[verwijderd]
Zo weer wat bezoekers erbij
Hou nou eens op. Je hoort hier ook een waarschuwing voor te krijgen. En als je doorgaat dan krijg je die ook.
Zo weer wat bezoekers erbij
Hou nou eens op. Je hoort hier ook een waarschuwing voor te krijgen. En als je doorgaat dan krijg je die ook.
Gamewallpapers bestaat al een heel tijdje hoor... alleen hebben ze de layout nu helemaal verne#kt en hebben ze een heleboel wallpapers weggehaald met het excuus dat ze de nieuwe layout/site moesten testen
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Pagina: 1