Toon posts:

Microsoft Explorer muis! Draadje kapot.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou mijn kabeltje is dus kapot gegaan. Dus ben ik zelf maar aan het knutselen gagaan. De kabel zit doormiddel van een stekkertje vast op de printplaat. Nou heb ik dus met me stomme kop de draadjes uit het stekkertje getrokken zonder op te schrijven wat de volgorde was van de gekleurde draadjes.

Wie oooohhhh wie mij kan mij vertellen wat de volgorde is.

alvast bedankt

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
mag ik zeggen dat ik dat stom vind!
die muizen hebben 5 jaar garantie
lijkt me sterk dat je m al zo lang hebt |:(

Verwijderd

Topicstarter
Meen je niet!!

Had hem al twee jaar ofzo. dacht dat er vast geen garantie meer opzit. Dus wel, nou dat is goed klote :(

Verwijderd

Ja zoiets heb ik ook... het draadje van mijn Logitech Cordless mouse is ook stuk. Ik heb het doorgemeten en niets aan te doen kennelijk...

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op maandag 29 oktober 2001 09:25 schreef Tolner het volgende:
Meen je niet!!

Had hem al twee jaar ofzo. dacht dat er vast geen garantie meer opzit. Dus wel, nou dat is goed klote :(
ik begin te twijfelen... :{

Verwijderd

als je kijkt in de garantie-voorwaarden, zie je dat op het draadje GEEN garantie zit.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 oktober 2001 09:39 schreef deur het volgende:
als je kijkt in de garantie-voorwaarden, zie je dat op het draadje GEEN garantie zit.
DAT IS EEN OPLUCHTING!! Had het draadje inmiddels ook al open gesneden!!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:54

RvV

Ik had ook zo'n muis met een gebroken draad. De draad heb ik ongeveer 20-30cm korter geknipt en weer aan elkaar gemaakt.
Voor garantie was die van mij al eens terug geweest. Krijg ik hem weer 2 weken later terug met een briefje, "Hij heeft bij ons 3 dagen goed gewerkt zonder problemen." Ja, tuurlijk, bij mij deed hij het soms ook weken goed. Het hangt er maar net vanaf hoe je de draad hebt liggen.

Y'24

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 oktober 2001 18:42 schreef RvV het volgende:
Ik had ook zo'n muis met een gebroken draad. De draad heb ik ongeveer 20-30cm korter geknipt en weer aan elkaar gemaakt.
Voor garantie was die van mij al eens terug geweest. Krijg ik hem weer 2 weken later terug met een briefje, "Hij heeft bij ons 3 dagen goed gewerkt zonder problemen." Ja, tuurlijk, bij mij deed hij het soms ook weken goed. Het hangt er maar net vanaf hoe je de draad hebt liggen.
Maar ik weet dus niet meer de volgorde van de gekleurde draadjes!! Dat moet ik echt eerst weten voordat ik die muis weer kan maken

Verwijderd

[zeikmodus]

koop een draadlose muis ;) :P *D

[Zeikmodus]

• Bl@ckbird
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zorg dat je een oude PS/2 muis krijgt. Deze openschroeven kleurtjes noteren en om-prikken naar je Explorer muis.

* Bl@ckbird heeft een keer een nieuw PS/2 snoertje aan een keypad gezet.

~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~

Verwijderd

[topic=304898/1/25]

Als je een MS intellimouse explorer hebt kun je het aan de topic maker vragen (als je snel bent)

Verwijderd

Topicstarter
Thanx guys
kan de kleuren al zien op het fotootje :)
Pagina: 1