Toon posts:

ARCADE Speelhallen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarom heeft Nederland weinig van deze speelhallen, ze zijn er wel maar niet zo veel en meestal te klein.

Amerika en Japan hebben echt Arcadehallen zo groot als een warenhuis, en dat lijkt me hier ook wel tof.
Je kunt er bijvoorbeeld rondhangen, aan de bar wat drinken en lekker gamen.

Arcadehallen hebben toch iets wat je thuis niet zo gauw krijgt, en als ik nog eens een flinke kap geld win of zo ( :) ) dan koop ik een paar van die Aracadekasten voor in m'n vila :P (*zucht*)

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 10:26 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:
*kick*
Kick niet zo. Je wacht maar een dag.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Arcade speelhallen in NL sterven uit, mede oorzaak is de komst van steeds beter Consoles etc

In Japan en US is de speelhal echt een cultuur

3 verdiepingen Capcom world in San Jose :9~

zelfs de spielothek op het rembrandsplein heeft geen arcade kasten meer, ;( was een van de laatste die ik ken, tegenwoordig is het alleen nog maar gokkasten enz

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:55

Raimond613

Simracer

Ik ben een keer in london geweest, daar is ook een hele stoere, iets van 4 verdiepingen met alle nieuwste games; daar heb ik heel wat ponden uitgegeven :)

iracing profile

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 oktober 2001 10:52 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Kick niet zo. Je wacht maar een dag.
:Z

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 11:16 schreef Raimond het volgende:
Ik ben een keer in london geweest, daar is ook een hele stoere, iets van 4 verdiepingen met alle nieuwste games; daar heb ik heel wat ponden uitgegeven :)
Trocadero/Sega World? Die is wel stoer.

Maar inderdaad ze sterven hier uit omdat ze meer verdienen aan gokkasten. Mensen spelen vaker thuis nu de consoles zo goed worden blijkbaar. Ik vind het ook wel jammer, de arcade's hadden toch zo hun charme. In Japan en Amerika zit het wat meer in de cultuur dat is zeker waar.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind die Highway Chaser (?) van THQ (?) errug gaaf, dan zit je in zo'n hidraulische politieauto.

...errug leuk :)

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Er gaat niks boven met z'n vieren Daytona te spelen. Helaas is NL geen arcadeland :(

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Verwijderd

hoe simpel sommige spellen ook zijn, op de Arcadekasten zijn ze gewoon vet :)

Rally Cote da s'ur (hoe je het schrijft, weet ik niet precies) is een van de mooisten die ik gespeeld heb. Met 4 mensen tegenelkaar racen is echt vet. Ben aardig wat keren met m'n Mini Cooper door de wasstraat geracet (soort pitsstop was dat geloof ik) en 2e geworden ;)

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:43
In Scheveningen zit er nog 1 als het goed is ..

Daar kan je lekker met zo'n Plane sim over de kop ...
Dat is pas heftig :9~

en ze hebben er ook nog wel andere goede kasten staan ...

Want als ik in de buurt ben ga ik er altijd ff heen kijken ... ( oke als ik er uit kom ben ik ook wel weer 50 GLD armer )
dus het is niet alleen kijken :)

Maar ik vind het zelf ook jammer dat er niet meer van dat soort dingen bestaan ..

Grin lekker op een zondag met zn alle lekker Gamen :)
Lekker in die arcade race games tegen elkaar racen ...
want dat was echt veel lol vroeger ....

( want toen hadden ze nog van die kasten met zn 6 en tegen elkaar :9~ )

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Pagina: 1