GF2 S-video out resolutie problemen

Pagina: 1
Acties:

• Perlian
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09-2025
Sinds een aantal weken ben ik de trotse bezitter van een Dell 8100 met GeForce 2 kaart en s-video uitgang. Het probleem is is dat ik de ene keer wel de mogelijkheid heb om mijn resolutie van mijn "2e monitor" (Philips breedbeeld 100 Hz) op 800x600 te zetten en de andere keer niet. De mogelijkheid om 32 bits kleuren te kiezen heb ik altijd. Het vreemde is is dat ik niets verander aan de instellingen binnen de machine. Zodra ik de boel met een s-video kabel heb aangesloten aan de tv en ik kies om mijn "2e monitor" te activeren staat deze altijd op 640x480 bij 256 kleuren. De keren dat het lukt kan ik nadat ik mijn kleuren op 32 bits heb gezet mijn resolutie ook op 800x600 zetten. Maar in 70% van de gevallen kan ik niet veranderen aan de resolutie.
Heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn ? :?
Alvast bedankt ...

• Perlian
Niemand een idee ??

Verwijderd

keertje andere drivers gebruiken ?
of gebruik tvtool ofzo

deze kan je vinden by www.m3dzone.com onder de dowmloads

• Perlian
Op maandag 29 oktober 2001 09:18 schreef Tijn_3d het volgende:
keertje andere drivers gebruiken ?
of gebruik tvtool ofzo

deze kan je vinden by www.m3dzone.com onder de dowmloads
Probleem met deze Geforce 2 kaart is dat drivers bijna niet te krijgen zijn voor deze "laptop GeForce 2 card" ...

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 13:38
Probeer eens te zoeken op drivers voor de "GeForce2Go" zoals de laptop variant officieel heet...

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."