Sjonge jonge.... ik ben us ff op die site van die stakkers aan het ronddolen naar wat info ... wat een geweldige site hebben die gasten.
Spellen kunnen ze niet Quick(N)et kun je invullen als het label voor ftp-en!!(maar leest u onze voorwaarden... een ftp-server draaien is ten strengste verboden!!)
Downloaden tot je er bij down valt! (MAAR houdt er rekening mee dat we een fair use policy hebben met een MAX aan downloaden!! JEEEEEEEEEEEEEZZZZZZZZZZZZZZZZZ)
Verder hebben ze een uploadvoorbeeld van ZEVENENDERTIG KB
da's ook een topper gezien ze het sindskort van 8! (hooguit 6 dus) naar 16 hebben verhoogd.
Last but not least.....
Ze hebben een TIP van de dag!! Jawel... een TIP en wat lees ik:
Helpdesk Tip van de dag
De tip van vandaag (29-10) is:
--------------------------------------------------------------------------------
Is er bliksem? Haal dan altijd uw PC en modem uit het stopcontact, dit soort apparatuur is erg gevoelig voor blikseminslag en de verzekering dekt dergelijke schade meestal niet.
Sorry hoor maar ik krijg m'n pc er maar niet uit!.
Dat modem erin prakken ging al moeilijk maar die pc he... dat stopcontact geeft niet zo mee!!
Whoehahahahahahahahaa
Sorry dit moest ik ff kwijt..........
Beetje melig vandaag
Multiweb/Sonera/Tiscali/Quicknet.... keep up the good work
Spellen kunnen ze niet Quick(N)et kun je invullen als het label voor ftp-en!!(maar leest u onze voorwaarden... een ftp-server draaien is ten strengste verboden!!)
Downloaden tot je er bij down valt! (MAAR houdt er rekening mee dat we een fair use policy hebben met een MAX aan downloaden!! JEEEEEEEEEEEEEZZZZZZZZZZZZZZZZZ)
Verder hebben ze een uploadvoorbeeld van ZEVENENDERTIG KB
da's ook een topper gezien ze het sindskort van 8! (hooguit 6 dus) naar 16 hebben verhoogd.
Last but not least.....
Ze hebben een TIP van de dag!! Jawel... een TIP en wat lees ik:
Helpdesk Tip van de dag
De tip van vandaag (29-10) is:
--------------------------------------------------------------------------------
Is er bliksem? Haal dan altijd uw PC en modem uit het stopcontact, dit soort apparatuur is erg gevoelig voor blikseminslag en de verzekering dekt dergelijke schade meestal niet.
Sorry hoor maar ik krijg m'n pc er maar niet uit!.
Dat modem erin prakken ging al moeilijk maar die pc he... dat stopcontact geeft niet zo mee!!
Whoehahahahahahahahaa
Sorry dit moest ik ff kwijt..........
Beetje melig vandaag
Multiweb/Sonera/Tiscali/Quicknet.... keep up the good work