Dat XP anti-games is of dat XP meer anti-games is dan Win2k?
Hoe kom je er eigenlijk bij dat 2k minder anti-games is dan XP?
En waarom vind jij XP anti-games?
Euh, dat XP anti games isOp maandag 29 oktober 2001 00:35 schreef rb338 het volgende:
Waar wil je dat we het tegenovergestelde van moeten overtuigen?
Dat XP anti-games is of dat XP meer anti-games is dan Win2k?
Hoe kom je er eigenlijk bij dat 2k minder anti-games is dan XP?
En waarom vind jij XP anti-games?
XP antigames: CS is kut met XP(lees: lag, muis en fps probbies), en Max Payne en Emperor kreeg ik somehow ook niet aan de praat onder XP... vandaar dus.
Zegt meer over jou dan over XP denk ik.Op maandag 29 oktober 2001 00:40 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Euh, dat XP anti games isik had het w2k stukje erbij gezet zodat iedereen kan zien dat zelfs ik wel eens ongelijk heb
.
XP antigames: CS is kut met XP(lees: lag, muis en fps probbies), en Max Payne en Emperor kreeg ik somehow ook niet aan de praat onder XP... vandaar dus.
En daarbij: een stelling van ' het is gewoon zo en bewijzen jullie het tegengestelde maar eens ' vind ik echt beneden alle peil. Maar goed, bij deze dus: alle spellen doen het bij mij onder XP (zeker alle spellen die het onder win2k niet deden).
Zucht.. wrom nemen mensen alles nou zo stom serieus...Op maandag 29 oktober 2001 00:51 schreef Helsie het volgende:
[..]
Zegt meer over jou dan over XP denk ik.
En daarbij: een stelling van ' het is gewoon zo en bewijzen jullie het tegengestelde maar eens ' vind ik echt beneden alle peil. Maar goed, bij deze dus: alle spellen doen het bij mij onder XP (zeker alle spellen die het onder win2k niet deden).
Beneden alle pijl... hallo zeg.
Daarnaast zegt het helemaal niks over mij. Ik krijg alles aan de praat op elk ander OS, maar niet in XP, en unix enzo maar dat heb ik nooit geprobeert
Ik wil gewoon jullie mening hierover weten. Ja? Mooi.
behalve die standaard skin dan, die zuigt aars
Maarreeuh... alles werkt hier naar behoren, en goed ook
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Max Payne was 1e game die ik probeerde op een fresh install. Liep zonder problemen, alle andere games ook trouwens.Op maandag 29 oktober 2001 02:13 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Zucht.. wrom nemen mensen alles nou zo stom serieus...
Daarnaast zegt het helemaal niks over mij. Ik krijg alles aan de praat op elk ander OS, maar niet in XP, en unix enzo maar dat heb ik nooit geprobeert.
Ik wil gewoon jullie mening hierover weten. Ja? Mooi.
Dus het zegt idd meer over jou dan over XP
De beneden alle pijl ging over je manier van argumenteren en reactie uitlokken. Dat je iets vindt, moet je zelf weten, maar beetje argumenteren kan geen kwaad.Op maandag 29 oktober 2001 02:13 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
ja nou praat je natuurlijk wel over het aarsspel der aarsspellen ook he.. Dat max payne werkt zegt natuurlijk nixOp maandag 29 oktober 2001 02:37 schreef keldon het volgende:
[..]
Max Payne was 1e game die ik probeerde op een fresh install. Liep zonder problemen, alle andere games ook trouwens.
Dus het zegt idd meer over jou dan over XP
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
d.w.z.
- Goede nieuwe DetonatorXP
- Goede DirectX
- Muisacceleratie uit
Wil het allemaal prima lukken hoor
al mijn spellen werken weer prima hier!
CS ook
ping van 30 en een FPS van 70 @ 1280x960/32bits
verder doen zelfs alle dosgames het!
het enige nadeel aan XP is dat mijn scanner het nog niet doet (Trust doet schijnbaar nog niet aan XP
MAarjah! ik heb nog een bakkie met 98se en 1 met win2k waar ie het wel op doet
Mijn mening na een aantal uptimes van +4weken zonder probs
XP Rulez en heeft naar mijn idee MINDER games-problemen als Win2000.
Kortom: Win2k rulez (nog steeds)
correctie, bij XP heb JIJ last van hoge pings en mouselag, ik heb nergens last vanOp maandag 29 oktober 2001 03:20 schreef ubermaestro het volgende:
Bij XP heb je last van hoge pings en mouselag in cs. Dat moet je weer allemaal lopen fixen ed. Win2k heb je al die problemen niet.
Kortom: Win2k rulez (nog steeds)
CS loopt hier 10 fps minder als onder win 98, en dat voor een NT systeem vindt ik niet slecht, en lag...tja dat komt voor als je mxstream hebt hoofdzakelijk en dus mischien meer de ondersteuning van KPN.
Max Payne draaide hier ook perfect.
dus zoals eerdere zeiden, dit zegt meer over jezelf als tweaker dan XP
Verwijderd
de ping/fps probs waren bij mij al opgelost met de komst van de detonatorXPOp maandag 29 oktober 2001 06:56 schreef Kaap het volgende:
[..]
CS loopt hier 10 fps minder als onder win 98, en dat voor een NT systeem vindt ik niet slecht, en lag...tja dat komt voor als je mxstream hebt hoofdzakelijk en dus mischien meer de ondersteuning van KPN.
[..]
sim-pel
en ik heb MXstream
Of bedoel je een athlon xp
Als ie het dan nog niet doet, download ik gewoon een patch daarvoor ofzo.
Dit probleem zal je trouwens altijd wel blijven houden hoor, dit was zo toen men overging van Win 3.xx naar Win95, naar Win98 enz.
Tot nu toe is het me nog meegevallen!
Verwijderd
Dus dan doe jij toch iets verkeerd met je drivers en instellingen...
XP is alleen ANTI-GAMES ALS:
-je 128 of minder ram hebt
-je cpu een celeron of duron onder de 700 is, of een P2, of een PIII onder de 600
-je videokaart een TNT2/GF1 of lager is
voordelen van XP tegenover de andere windows OS'en (met kleine uitzondering voor windows2000)
windows XP is volledig 32bits net als je hardware, in theorie zou XP gewoon beter moeten zijn dan bv, win98 ofzo
mijn XP ervaring was: traag/onstabiel, games draaien wel, maar vraag niet hoe,
mijn systeem:
celeron 500@566
192mb ram
kyro2 175@195
MAAR
windows 2000 draait alle games WEL. ben er nog niet achter hoe dat komt, waarschijnlijk zit er toch verschil in (win2k mindere systemeisen?)
conclusie
mijn pc is te traag voor XP.
Ik heb hier Xp erop gezet al mijn spellen doen het perfect.
Counter-strike - Meer FPS dan in win98 (wel in OPENGL
Max Payne - Draait beter dan met win 98
Quake3 - Geen probleem
Mxstream - Een paar kleine probleempjes met mijn verbinding (verbinding klapte eruit na een uur, geel icoontje van modem). Nieuwste drivers voor mijn USB modem gedownload (v1.4). Boekje van mijn modem erbij gepakt alle instellingen die in het boekje staan (bij windows 2000 instellen). En hij werkt nu perfect
Kortom geen probleem met Windows Xp hier
mzzl Mr.Un@nimou$
Ik heb een p3 550 en geen problemen.Op maandag 29 oktober 2001 09:05 schreef Mister_X het volgende:
-je cpu een celeron of duron onder de 700 is, of een P2, of een PIII onder de 600
Hmmm, dan klopt er toch iets niet met jouw computer, want ik Xp zelfs werkende met een P2-233mhz + 128mb ram + 2.5 Gb HDD. En hij draait geweldig 2x sneller dan win2000.conclusie
mijn pc is te traag voor XP.
Ik draai sinds augustus Windows 2000, bevalt me uitstekend. Alle games doen het goed, pas 2 x gecrashed (waarvan één keer doordat ik een endless loop had gemaakt die niet wilde stoppen
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Nee, ik houd het wel lekker bij 98SE.
Heb hiero een TNT2.. maar XP loopt als een tiet... alle games maar dan ook alle die ik getest heb werken prima ff een paar noemen: UT, CS, Q3, F1RC, F1 2001, AVP2 Demo, WOLF Demo, Max Payne, zelfs NFS4 werkteOp maandag 29 oktober 2001 09:05 schreef Mister_X het volgende:
O.K,
XP is alleen ANTI-GAMES ALS:
-je videokaart een TNT2/GF1 of lager is
Ook geen last van mouselag of accel, gewoon de nieuwste mouseware erop en klaar
Verwijderd
moet je toch wat anders proberen want Max Payne en Emperor doen het prima bij mijOp maandag 29 oktober 2001 00:40 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Euh, dat XP anti games isik had het w2k stukje erbij gezet zodat iedereen kan zien dat zelfs ik wel eens ongelijk heb
.
CS speel ik niet dus kan ik niet over oordelen
voor max payne moet je gewoon ff je virtuele geheugen op een vaste grote zetten dan werkt ie prima
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Verwijderd
Verwijderd
Wat?Op maandag 29 oktober 2001 00:51 schreef Helsie het volgende:
[..]
Zegt meer over jou dan over XP denk ik.
Jij beweert dat een ervargen game-installer zijn kunsten ineens is verleerd nu hij een zogenaamd beter OS op z'n HD heeft geknald?
Waar is the logica?
Smileyblind?En daarbij: een stelling van ' het is gewoon zo en bewijzen jullie het tegengestelde maar eens ' vind ik echt beneden alle peil.
Overdrijven is ook een kunst.
Jij in je eentje vormt nauwelijks een geldige steekproef. Een aantal posts op een massively-visited forum zeggen veel meer wat dat betreft.Maar goed, bij deze dus: alle spellen doen het bij mij onder XP (zeker alle spellen die het onder win2k niet deden).
Wat dat betreft heb ik het vermoeden dat XP net als ME is: bij sommigen loopt het als een zonnetje, en een ander krijgt er grijze haren van.
Ik heb dit opgelost door de compatibility van de snelkoppeling op Windows 2000 te zetten
nu werkt ie echt perfect!! :D:D:D: w00t
duss ik vind Windows XP perfect...
Some things can not happen until they happen...
Kijk iemand die mij begrijptOp donderdag 01 november 2001 12:18 schreef Codin het volgende:
[..]
Wat?
Jij beweert dat een ervargen game-installer zijn kunsten ineens is verleerd nu hij een zogenaamd beter OS op z'n HD heeft geknald?
Waar is the logica?
[..]
Smileyblind?
Overdrijven is ook een kunst.
[..]
Jij in je eentje vormt nauwelijks een geldige steekproef. Een aantal posts op een massively-visited forum zeggen veel meer wat dat betreft.
Wat dat betreft heb ik het vermoeden dat XP net als ME is: bij sommigen loopt het als een zonnetje, en een ander krijgt er grijze haren van.
Verwijderd
Eh....Op vrijdag 02 november 2001 13:27 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Kijk iemand die mij begrijpt![]()
Laten we nu niet gelijk te close met elkaar worden JeanLuc
dikzak
Verwijderd