XP is anti-games :P

Pagina: 1
Acties:

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Tis gewoon zo... tjek maar wat topics...
Ik d8 eerst dat w2k ook anti games was, maar dat viel gelukkig wel mee.

En nou is het aan jullie om mij te overtuigen van het tegenovergestelde ;) , make me proud :P .

Steam

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01-2025
Waar wil je dat we het tegenovergestelde van moeten overtuigen?

Dat XP anti-games is of dat XP meer anti-games is dan Win2k?

Hoe kom je er eigenlijk bij dat 2k minder anti-games is dan XP?

En waarom vind jij XP anti-games?

• pica
Op maandag 29 oktober 2001 00:35 schreef rb338 het volgende:
Waar wil je dat we het tegenovergestelde van moeten overtuigen?

Dat XP anti-games is of dat XP meer anti-games is dan Win2k?

Hoe kom je er eigenlijk bij dat 2k minder anti-games is dan XP?

En waarom vind jij XP anti-games?
Euh, dat XP anti games is :) ik had het w2k stukje erbij gezet zodat iedereen kan zien dat zelfs ik wel eens ongelijk heb :P .

XP antigames: CS is kut met XP(lees: lag, muis en fps probbies), en Max Payne en Emperor kreeg ik somehow ook niet aan de praat onder XP... vandaar dus.

Steam

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op maandag 29 oktober 2001 00:40 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Euh, dat XP anti games is :) ik had het w2k stukje erbij gezet zodat iedereen kan zien dat zelfs ik wel eens ongelijk heb :P .

XP antigames: CS is kut met XP(lees: lag, muis en fps probbies), en Max Payne en Emperor kreeg ik somehow ook niet aan de praat onder XP... vandaar dus.
Zegt meer over jou dan over XP denk ik.
En daarbij: een stelling van ' het is gewoon zo en bewijzen jullie het tegengestelde maar eens ' vind ik echt beneden alle peil. Maar goed, bij deze dus: alle spellen doen het bij mij onder XP (zeker alle spellen die het onder win2k niet deden).

• pica
Op maandag 29 oktober 2001 00:51 schreef Helsie het volgende:

[..]

En daarbij: een stelling van ' het is gewoon zo en bewijzen jullie het tegengestelde maar eens ' vind ik echt beneden alle peil. Maar goed, bij deze dus: alle spellen doen het bij mij onder XP (zeker alle spellen die het onder win2k niet deden).
Zucht.. wrom nemen mensen alles nou zo stom serieus...
Beneden alle pijl... hallo zeg.
Daarnaast zegt het helemaal niks over mij. Ik krijg alles aan de praat op elk ander OS, maar niet in XP, en unix enzo maar dat heb ik nooit geprobeert :) .

Ik wil gewoon jullie mening hierover weten. Ja? Mooi.

Steam

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:08

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

XP is rieleeeeeeeeeekst

behalve die standaard skin dan, die zuigt aars :)
Maarreeuh... alles werkt hier naar behoren, en goed ook

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Ace
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op maandag 29 oktober 2001 02:13 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Zucht.. wrom nemen mensen alles nou zo stom serieus...
Daarnaast zegt het helemaal niks over mij. Ik krijg alles aan de praat op elk ander OS, maar niet in XP, en unix enzo maar dat heb ik nooit geprobeert :) .

Ik wil gewoon jullie mening hierover weten. Ja? Mooi.
Max Payne was 1e game die ik probeerde op een fresh install. Liep zonder problemen, alle andere games ook trouwens.

Dus het zegt idd meer over jou dan over XP :P

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op maandag 29 oktober 2001 02:13 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

De beneden alle pijl ging over je manier van argumenteren en reactie uitlokken. Dat je iets vindt, moet je zelf weten, maar beetje argumenteren kan geen kwaad.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op maandag 29 oktober 2001 02:37 schreef keldon het volgende:

[..]

Max Payne was 1e game die ik probeerde op een fresh install. Liep zonder problemen, alle andere games ook trouwens.

Dus het zegt idd meer over jou dan over XP :P
ja nou praat je natuurlijk wel over het aarsspel der aarsspellen ook he.. Dat max payne werkt zegt natuurlijk nix :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

als je eenmaal al je drivers/instellingen in orde hebt in XP

d.w.z.

- Goede nieuwe DetonatorXP
- Goede DirectX
- Muisacceleratie uit

Wil het allemaal prima lukken hoor

al mijn spellen werken weer prima hier!

CS ook

ping van 30 en een FPS van 70 @ 1280x960/32bits

verder doen zelfs alle dosgames het!

het enige nadeel aan XP is dat mijn scanner het nog niet doet (Trust doet schijnbaar nog niet aan XP :P )

MAarjah! ik heb nog een bakkie met 98se en 1 met win2k waar ie het wel op doet :)

Mijn mening na een aantal uptimes van +4weken zonder probs

XP Rulez en heeft naar mijn idee MINDER games-problemen als Win2000.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Bij XP heb je last van hoge pings en mouselag in cs. Dat moet je weer allemaal lopen fixen ed. Win2k heb je al die problemen niet.

Kortom: Win2k rulez (nog steeds) :)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op maandag 29 oktober 2001 03:20 schreef ubermaestro het volgende:
Bij XP heb je last van hoge pings en mouselag in cs. Dat moet je weer allemaal lopen fixen ed. Win2k heb je al die problemen niet.

Kortom: Win2k rulez (nog steeds) :)
correctie, bij XP heb JIJ last van hoge pings en mouselag, ik heb nergens last van

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:43
euhm tja Emperor werkte hier en bij een vriend niet onder XP.

CS loopt hier 10 fps minder als onder win 98, en dat voor een NT systeem vindt ik niet slecht, en lag...tja dat komt voor als je mxstream hebt hoofdzakelijk en dus mischien meer de ondersteuning van KPN.

Max Payne draaide hier ook perfect.

dus zoals eerdere zeiden, dit zegt meer over jezelf als tweaker dan XP >:)

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 06:56 schreef Kaap het volgende:
[..]
CS loopt hier 10 fps minder als onder win 98, en dat voor een NT systeem vindt ik niet slecht, en lag...tja dat komt voor als je mxstream hebt hoofdzakelijk en dus mischien meer de ondersteuning van KPN.
[..]
de ping/fps probs waren bij mij al opgelost met de komst van de detonatorXP :)

sim-pel

en ik heb MXstream :)

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-02 22:23
Valt mee, bij mij gaat alles perfect onder win xp, het is in de meeste gevallen ietsje slomer dan win 98, maar ik dacht dat dat in de final al weer een stuk beter was, en je krijgt er een hoop stabiliteit voor terug.

Of bedoel je een athlon xp ;)

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 13:23
Nou bij mij werken gewoon alle spellen onder XP. En als er eentje niet werkt, draai ik hem gewoon in de compatibiliteitsmodus.
Als ie het dan nog niet doet, download ik gewoon een patch daarvoor ofzo.

Dit probleem zal je trouwens altijd wel blijven houden hoor, dit was zo toen men overging van Win 3.xx naar Win95, naar Win98 enz.

Tot nu toe is het me nog meegevallen!

Verwijderd

XP draait alles hiero, zelfs DOSgames *D

Dus dan doe jij toch iets verkeerd met je drivers en instellingen...

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
O.K,

XP is alleen ANTI-GAMES ALS:

-je 128 of minder ram hebt
-je cpu een celeron of duron onder de 700 is, of een P2, of een PIII onder de 600
-je videokaart een TNT2/GF1 of lager is

voordelen van XP tegenover de andere windows OS'en (met kleine uitzondering voor windows2000)

windows XP is volledig 32bits net als je hardware, in theorie zou XP gewoon beter moeten zijn dan bv, win98 ofzo

mijn XP ervaring was: traag/onstabiel, games draaien wel, maar vraag niet hoe,

mijn systeem:

celeron 500@566
192mb ram
kyro2 175@195

MAAR
windows 2000 draait alle games WEL. ben er nog niet achter hoe dat komt, waarschijnlijk zit er toch verschil in (win2k mindere systemeisen?)

conclusie
mijn pc is te traag voor XP.

:)

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Windows XP anti-games :?

Ik heb hier Xp erop gezet al mijn spellen doen het perfect.

Counter-strike - Meer FPS dan in win98 (wel in OPENGL *D), Ping tussen de 50-60 op goeie servers :P.

Max Payne - Draait beter dan met win 98 :P.

Quake3 - Geen probleem :).

Mxstream - Een paar kleine probleempjes met mijn verbinding (verbinding klapte eruit na een uur, geel icoontje van modem). Nieuwste drivers voor mijn USB modem gedownload (v1.4). Boekje van mijn modem erbij gepakt alle instellingen die in het boekje staan (bij windows 2000 instellen). En hij werkt nu perfect :D.

Kortom geen probleem met Windows Xp hier :) En alleen maar lof voor Microsoft eindelijk hebben ze een stabiel en goed OS op de markt gebracht (het is nog niet helemaal perfect maar ze komen in de buurt).

mzzl Mr.Un@nimou$

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Op maandag 29 oktober 2001 09:05 schreef Mister_X het volgende:

-je cpu een celeron of duron onder de 700 is, of een P2, of een PIII onder de 600
Ik heb een p3 550 en geen problemen.
conclusie
mijn pc is te traag voor XP.

:)
Hmmm, dan klopt er toch iets niet met jouw computer, want ik Xp zelfs werkende met een P2-233mhz + 128mb ram + 2.5 Gb HDD. En hij draait geweldig 2x sneller dan win2000.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Ramon
  • Nu online
Waarom al die moeite doen om een systeem met XP stabiel/snel te krijgen als het met Windows 2000 ook perfect wil? :? :)

Ik draai sinds augustus Windows 2000, bevalt me uitstekend. Alle games doen het goed, pas 2 x gecrashed (waarvan één keer doordat ik een endless loop had gemaakt die niet wilde stoppen ;) )

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Bar_en_boos
  • Niet online
XP? Heb ik nog niet eens geprobeerd en begin er ook niet aan. 't Schijnt dat m'n viper 2 nogal slecht overweg kan met XP. :( Het gebruikelijke driverprobleem. Of games goed onder XP zullen draaien is dus een persoonlijke kwestie. In mijn geval zal het dus slecht gaan.

Nee, ik houd het wel lekker bij 98SE.

• Redje
  • Laatst online: 30-12-2025
Op maandag 29 oktober 2001 09:05 schreef Mister_X het volgende:
O.K,

XP is alleen ANTI-GAMES ALS:

-je videokaart een TNT2/GF1 of lager is
Heb hiero een TNT2.. maar XP loopt als een tiet... alle games maar dan ook alle die ik getest heb werken prima ff een paar noemen: UT, CS, Q3, F1RC, F1 2001, AVP2 Demo, WOLF Demo, Max Payne, zelfs NFS4 werkte :)

Ook geen last van mouselag of accel, gewoon de nieuwste mouseware erop en klaar :)

Verwijderd

Ik heb er geen last van bij mij draait CS als een tiet onder XP . Ik heb een GF3. Ik heb idd wel de nieuwe detonater voor XP moeten installeren.

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Emperor draait hier wel onder XP, alleen gooit ie me af en toe naar de desktop bij t laden van een missie... :P deed ie bij 2000 & ME nooit

• komaki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 12:44

komaki

The Hot Zone

Op maandag 29 oktober 2001 00:40 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

moet je toch wat anders proberen want Max Payne en Emperor doen het prima bij mij
CS speel ik niet dus kan ik niet over oordelen

voor max payne moet je gewoon ff je virtuele geheugen op een vaste grote zetten dan werkt ie prima

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

Verwijderd

het enige wat mij opgevallen is waarom XP kut zou zijn met games is dat je veel geheugen nodig hebt.... XP = vreet geheugen

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 00:51 schreef Helsie het volgende:

[..]

Wat?

Jij beweert dat een ervargen game-installer zijn kunsten ineens is verleerd nu hij een zogenaamd beter OS op z'n HD heeft geknald?

Waar is the logica?
En daarbij: een stelling van ' het is gewoon zo en bewijzen jullie het tegengestelde maar eens ' vind ik echt beneden alle peil.
Smileyblind?

Overdrijven is ook een kunst.
Maar goed, bij deze dus: alle spellen doen het bij mij onder XP (zeker alle spellen die het onder win2k niet deden).
Jij in je eentje vormt nauwelijks een geldige steekproef. Een aantal posts op een massively-visited forum zeggen veel meer wat dat betreft.

Wat dat betreft heb ik het vermoeden dat XP net als ME is: bij sommigen loopt het als een zonnetje, en een ander krijgt er grijze haren van.

• Soef
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

Ik had de volgende foutmelding met het spelen van Settlers 4 in windows xp

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/w.koning/swok.JPG

Ik heb dit opgelost door de compatibility van de snelkoppeling op Windows 2000 te zetten :)

nu werkt ie echt perfect!! :D:D:D: w00t

duss ik vind Windows XP perfect...

Some things can not happen until they happen...

• pica
Op donderdag 01 november 2001 12:18 schreef Codin het volgende:

[..]

Wat?

Jij beweert dat een ervargen game-installer zijn kunsten ineens is verleerd nu hij een zogenaamd beter OS op z'n HD heeft geknald?

Waar is the logica?
[..]

Smileyblind?

Overdrijven is ook een kunst.
[..]

Jij in je eentje vormt nauwelijks een geldige steekproef. Een aantal posts op een massively-visited forum zeggen veel meer wat dat betreft.

Wat dat betreft heb ik het vermoeden dat XP net als ME is: bij sommigen loopt het als een zonnetje, en een ander krijgt er grijze haren van.
Kijk iemand die mij begrijpt :* ;)

Steam

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 13:27 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Kijk iemand die mij begrijpt :* ;)
Eh....

Laten we nu niet gelijk te close met elkaar worden JeanLuc :)

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Ligt eerder aan de drivers die voor XP zjn gemaakt.

dikzak

Verwijderd

die spelen zijn waren dus niet gemaakt voor xp maar die spelen die jij noemt draaien gewoon norm hier
Pagina: 1