"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Verwijderd
Deze mag van mij op 0 overbodig...
Het feit dat meneer zo'n reactie inzet op 2 helpt daarbij ook niet echt trouwens:
Dit soort reacties kom je inderdaad altijd tegen en meestal meerdere zelfs... Als hij verder niets toevoegd, en dus dit gewoon even presenteert als een feit, tja . . .
1: feit blijft dat ze wel gelijk hebben.
2: maar dat is na 1000 reacties misschien wel duidelijk
3: meestal zijn dit de karmawhores/first posters
Van mij mogen zulk soort reacties dus eigenlijk wel op 1/0 "overbodig".
Maar wat denken jullie
EDIT:
Het feit dat meneer zo'n reactie inzet op 2 helpt daarbij ook niet echt trouwens:
Maar dan je punt nog: ik vindt het een hele goedeBeoordelingen: +2, -1: Overbodig, -1: Overbodig, +1: Informatief, +1: Inzichtvol, Totaal: 2 / 5x
Dit soort reacties kom je inderdaad altijd tegen en meestal meerdere zelfs... Als hij verder niets toevoegd, en dus dit gewoon even presenteert als een feit, tja . . .
1: feit blijft dat ze wel gelijk hebben.
2: maar dat is na 1000 reacties misschien wel duidelijk
3: meestal zijn dit de karmawhores/first posters
Van mij mogen zulk soort reacties dus eigenlijk wel op 1/0 "overbodig".
Maar wat denken jullie
EDIT:

Als de poster helemaal niets nieuws toevoegd of er wat dieper op ingaat, is het idd niet meer waard dan een 0 IMHO.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
* KeX had bij deze al vrij rap het inzetniveau aangepast.Beoordelingen: +2, -1: Overbodig, -1: Overbodig, +1: Informatief, +1: Inzichtvol, -0.80: Overgewaardeerd, Totaal: 1.2 / 6x
Idd een beetje vaag om een dergelijke reactie op +2 in te zetten.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀