Meer concurrentie lagere prijzen

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Ik krijg de indruk dat bij ieder artikel over 'n stuk hardware er altijd wel iemand is die roept "dit is goed voor de concurrentie, dus lagere prijzen" of iets in die trand.

Voorbeeld van vandaag (geforce3)

Wat moeten we hiermee? Het is iedere keer ongeveer hetzelfde liedje, vaak vind ik het bijna offtopic, ik stoor me er kennelijk aan. Ik zou zeggen een maximale score van 1 is op zijn plaats, maar als het echt overbodig is gewoon 0 :?.

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze mag van mij op 0 overbodig...
Het feit dat meneer zo'n reactie inzet op 2 helpt daarbij ook niet echt trouwens:
Beoordelingen: +2, -1: Overbodig, -1: Overbodig, +1: Informatief, +1: Inzichtvol, Totaal: 2 / 5x
Maar dan je punt nog: ik vindt het een hele goede :)

Dit soort reacties kom je inderdaad altijd tegen en meestal meerdere zelfs... Als hij verder niets toevoegd, en dus dit gewoon even presenteert als een feit, tja . . .

1: feit blijft dat ze wel gelijk hebben.
2: maar dat is na 1000 reacties misschien wel duidelijk :?
3: meestal zijn dit de karmawhores/first posters

Van mij mogen zulk soort reacties dus eigenlijk wel op 1/0 "overbodig".
Maar wat denken jullie :?

EDIT: |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-10 20:07

Beaves

Usque ad Finem

Als de poster helemaal niets nieuws toevoegd of er wat dieper op ingaat, is het idd niet meer waard dan een 0 IMHO.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Beoordelingen: +2, -1: Overbodig, -1: Overbodig, +1: Informatief, +1: Inzichtvol, -0.80: Overgewaardeerd, Totaal: 1.2 / 6x
* KeX had bij deze al vrij rap het inzetniveau aangepast. ;) Want een overbodige reactie in het weekend inzetten op +2 ruikt IMO naast overbodigheid ten top naar karmah**rerij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:13

botoo

💀 too old to die young

Idd een beetje vaag om een dergelijke reactie op +2 in te zetten.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀