Toon posts:

ECS K7S5A(L)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil me zo'n bord kopen maar dan de niet LAN versie. Nou blijkt dit bij de lokale handelaar uitgeput.
Als ik er nou eentje neem met onboard-LAN, en ik gebruikt dat (nog) niet, krijg ik dan geen foutmelding (+vertraging) bij het opstarten omdat hij zoekt naar het niet aanwezige netwerk ?
Ik kan in de (gedownde) manual niet vinden dat het ingebakken LAN-gedeelte uit te schakelen valt door middel van een BIOS-setting of met een jumpertje ofzo.
Weet iemand dat ?

Verwijderd

onboard apparatuur is altijd uit te schakelen in het BIOS

Verwijderd

Topicstarter
Onboard sound en gameport volgens de manual wel, van het LAN-gedeelte is er nix te vinden. Brakke manual ook nog ?

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

Waarom zo hij eigenlijk naar een netwerk moeten gaan zoeken bij t opstarten dat doet een netwerk kaart toch ook niet??
Tenminste ik merk geen verschil met opstarten of ik nou aan t netwerk zit of niet..

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op maandag 29 oktober 2001 00:35 schreef Speedy_J het volgende:
Waarom zo hij eigenlijk naar een netwerk moeten gaan zoeken bij t opstarten dat doet een netwerk kaart toch ook niet??
Tenminste ik merk geen verschil met opstarten of ik nou aan t netwerk zit of niet..
Met de juiste instellingen niet. Anders kan het echt heel lang duren. Volgens mij is de LAN wel uit te schakelen. Ik heb nog nooit een mobo gezien waarbij je de on-board stuff niet kon uitschakelen.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• smokalot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 22:00

smokalot

titel onder

Je merkt het wel degelijk als windows naar het netwerk zoekt, maar een netwerkkaart zal niet automatisch zoeken hoor. Zodra je je putertje lid maakt van een domein/werkgroep zal ie gaan zoeken volgens mij. Correct me if I'm wrong.

It sounds like it could be either bad hardware or software

Verwijderd

Mwoa als je em niet uit kan schakelen kan je em altijd in de tcp/ip een vast ip adres geven of je installeerd totaal geen protocollen (hoort ie ook niet te gaan zoeken) of je disabled em wat toch echt wel zou moeten kunnen in de bios denk ik

• d-super
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:46
Lan is in de bios uit te zetten,bij features setup kan je onboard lan disablen

Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën C4 1.2 Hybrid 136 Max bjr 2024

Verwijderd

Topicstarter
Nou, als het is zoals d-super meldt zal ik het maar riskeren zeker.

Verwijderd

Ik heb dit bord ook en de Nic staat gewoon uit in de bios, geen probleem
Pagina: 1