PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Download anders ff die refreshrate fix voor windows 2000/XP en kijk ff wat ie dan doet, misschien helpt het anders zou ik het ook niet weten (misschien outdated videocard drivers???)
Maar euhm, je MERKT het toch wel als je 20 fps hebt? Ik kan me niet voorstellen dat je er pas achterkwam toen je cl_showfps 1 deed...
Geef mij maar een Warsteiner.
enne die refreshrate fix was het eerste wat ik installeerde toen XP erop stond
PIII 800@804 Mhz
Op Sunday 28 October 2001 23:35 schreef Knakker het volgende:
Wels, ik ben nog nooit een monitor tegen gekomen die op 20 hz draait, dus die refresh rate fix slaat helemaal nergens op
Maar euhm, je MERKT het toch wel als je 20 fps hebt? Ik kan me niet voorstellen dat je er pas achterkwam toen je cl_showfps 1 deed...
Je weet wel 't aantal beelden dat je videokaart eruitspuugt, niet hoevaak je scherm ververst wordt
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Heel leuk bedacht allemaal, maar zoals je misschien zou kunnen weten wordt het max fps van bepaald door de refreshrate van de monitor. Aangezien de max fps van hem/haar 20 fps is en er geen enkele monitor is die 20 hz kan weergeven (minimum is 60 hz) heeft het dus geen enkel effect om een refresh rate fix te installeren, daar de HL engine in z'n fps niet gelimiteerd wordt door de monitor.refreshrate van 't spel gaat 't over
![]()
Je weet wel 't aantal beelden dat je videokaart
eruitspuugt, niet hoevaak je scherm ververst wordt
Geef mij maar een Warsteiner.
PIII 800@804 Mhz
LOL, ga jij maar konijnen voerenOp maandag 29 oktober 2001 00:09 schreef LiquidSilver het volgende:
[..]
refreshrate van 't spel gaat 't over
![]()
Je weet wel 't aantal beelden dat je videokaart eruitspuugt, niet hoevaak je scherm ververst wordt
(Ooit eens van Vsync gehoord ?)
Als de rest nou ook eens kijkt, want bij mij is 't in XP ook zo rond de 40, soms 30, af en toe 50.Op maandag 29 oktober 2001 01:28 schreef ViperGTS het volgende:
net nog eens gespeeld, het is dus niet max 20, het springt zo rond de 20/30/40 met heel soms 50, dit is nog veel te laag dus.........
Maar speelt goed, merk geen verschil met 99fps of meer dus...
Ja, je hebt gelijk dat dat niet met elkaar te maken heeft, dat zei ik ook niet. Ik bedoelde alleen dat fps en Hz nix met elkaar te maken hebben.Op maandag 29 oktober 2001 00:23 schreef Knakker het volgende:
[..]
Heel leuk bedacht allemaal, maar zoals je misschien zou kunnen weten wordt het max fps van bepaald door de refreshrate van de monitor. Aangezien de max fps van hem/haar 20 fps is en er geen enkele monitor is die 20 hz kan weergeven (minimum is 60 hz) heeft het dus geen enkel effect om een refresh rate fix te installeren, daar de HL engine in z'n fps niet gelimiteerd wordt door de monitor.
post van 2.33 en je was 9 uuur op school, gek!Op maandag 29 oktober 2001 02:33 schreef LiquidSilver het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk dat dat niet met elkaar te maken heeft, dat zei ik ook niet. Ik bedoelde alleen dat fps en Hz nix met elkaar te maken hebben.
PIII 800@804 Mhz
Like that's newOp maandag 29 oktober 2001 10:56 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
post van 2.33 en je was 9 uuur op school, gek!
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
bij mij is het toch echt niet te spelen hoor, weet niet of het alleen aan de fps ligt danOp maandag 29 oktober 2001 02:32 schreef LiquidSilver het volgende:
[..]
Als de rest nou ook eens kijkt, want bij mij is 't in XP ook zo rond de 40, soms 30, af en toe 50.
Maar speelt goed, merk geen verschil met 99fps of meer dus...
PIII 800@804 Mhz
gewoon op direct3d zetten, en probleem opgelost.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Op maandag 29 oktober 2001 11:49 schreef jooers het volgende:
Had ik ook, ik had um op OpenGL staan,
gewoon op direct3d zetten, en probleem opgelost.
of was het nou andersom??!
probeer die 2 dingen maar...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
nope, maakt geen verschil.....in opengl wel meer fps, maar nog steeds onspeelbaar, schokkende muis etc..Op maandag 29 oktober 2001 11:50 schreef jooers het volgende:
[..]
edit:
of was het nou andersom??!
probeer die 2 dingen maar...
PIII 800@804 Mhz
Klippy eeuh.. liquidsilver slaapt nooit... Die slaapt gewoon zo onder zijn tentameOp maandag 29 oktober 2001 10:56 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
post van 2.33 en je was 9 uuur op school, gek!
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Op maandag 29 oktober 2001 10:57 schreef Marv het volgende:
[..]
Like that's new
nu wil ik toch best wel eens weten wie je bent?
Welke klas?
waar hang je meestal rond?
hoeveel stdpt?
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Op maandag 29 oktober 2001 13:15 schreef Weurst het volgende:
[..]
offtopic:
Welke klas?
hoeveel stdpt?
PIII 800@804 Mhz
- I3aOp maandag 29 oktober 2001 13:15 schreef Weurst het volgende:
[..]
offtopic:
Welke klas?
hoeveel stdpt?
- Erm... thuis.. ben bijna nooit op school
- stdpt.... vorig jaar 40.. dit jaar weet ik nu al dat het er te weinig worden...
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
40.....gezondheid, geef mij die 3 punten teveel, dan haal ik net de 30Op maandag 29 oktober 2001 18:55 schreef Marv het volgende:
[..]
- I3a
- stdpt.... vorig jaar 40.. dit jaar weet ik nu al dat het er te weinig worden...
PIII 800@804 Mhz
Hmmmm....Op maandag 29 oktober 2001 18:55 schreef Marv het volgende:
[..]
- I3a
I3A
Edit: 't is nog waar ook! Zit de gek bij me in de klas... Hmmm, ken de helft ook niet
Ff CS er af gooien en opnieuw installeren.
Dat deed het voor mij dan
Ga ik morgen ook eens proberen.Op maandag 29 oktober 2001 21:56 schreef Noener het volgende:
Ik had precies het zelfde toen ik Xp installeerde.
Ff CS er af gooien en opnieuw installeren.
Dat deed het voor mij dan
Whaaa een klasgenoot! en ik weet niet wie!Op maandag 29 oktober 2001 18:55 schreef Marv het volgende:
[..]
- I3a
Op maandag 29 oktober 2001 21:54 schreef LiquidSilver het volgende:
[..]
Hmmmm....
I3ANou wordt 't spannend
Edit: 't is nog waar ook! Zit de gek bij me in de klas... Hmmm, ken de helft ook nietBlijkt wel weer
LOLLLLLOp dinsdag 30 oktober 2001 09:16 schreef Weurst het volgende:
[..]
Whaaa een klasgenoot! en ik weet niet wie!
Zou dat komen omdat ik nooit op school ben?
Of gewoon omdat we bijna geen lessen hebben
Suc6 met C dadelijk trouwens... dat gaat behoorlijk sucken... voel het aankomen... alweer een her erbij
jij ook suc6, dat het ging sucken... dat hoef ik niet aan te voelen, dat weet ik gewoonOp dinsdag 30 oktober 2001 11:06 schreef Marv het volgende:
LOLLLLL
Zou dat komen omdat ik nooit op school ben?
Of gewoon omdat we bijna geen lessen hebben
Suc6 met C dadelijk trouwens... dat gaat behoorlijk sucken... voel het aankomen... alweer een her erbij
ik wil geen zeikerd zijn, maar de minimum refreshrate is 56 Hz (800x600) volgens mijOp maandag 29 oktober 2001 00:23 schreef Knakker het volgende:
[..]
Heel leuk bedacht allemaal, maar zoals je misschien zou kunnen weten wordt het max fps van bepaald door de refreshrate van de monitor. Aangezien de max fps van hem/haar 20 fps is en er geen enkele monitor is die 20 hz kan weergeven (minimum is 60 hz) heeft het dus geen enkel effect om een refresh rate fix te installeren, daar de HL engine in z'n fps niet gelimiteerd wordt door de monitor.
Catch a smile out there!
Verder kun je in je config.cfg (in cstrike dir) nog de volgende items checken
fps_max "100"
fps_modem "0"
Dan moet het allemaal weer goed komen, en gebruik geen direct3d lijkt in het begin super. Totdat je je gaat afvragen waarom je zo weinig kills hebt
thanks dit is een interessante reply, enne d3d switchen naar opengl heeft er al voor gezorgd dat mijn fps nu weer op peil isOp dinsdag 30 oktober 2001 13:01 schreef Oakley het volgende:
Nee nee nee. Eerst zul je voor XP de nieuwe detonator drivers moeten installeren. Vervolgens, en nu komt het: Vsync uit zetten! Iemand hier zei het al eventjes, maar ging er verder niet op door. Dus rechtermuisklik op je bureaublad, properties, settings, advanced, RivaTNT2 tabblad, additional properties, OpenGl settings tabblad en dan Vertical Sync always off.
Verder kun je in je config.cfg (in cstrike dir) nog de volgende items checken
fps_max "100"
fps_modem "0"
Dan moet het allemaal weer goed komen, en gebruik geen direct3d lijkt in het begin super. Totdat je je gaat afvragen waarom je zo weinig kills hebt
PIII 800@804 Mhz
Op maandag 29 oktober 2001 21:59 schreef LiquidSilver het volgende:
[..]
Ga ik morgen ook eens proberen.
PIII 800@804 Mhz
ik hou jullie op de hoogte
edit: w00t ik heb nu constant 99 fps!! net als in ME dus
toptip van Oakley, thanks!
PIII 800@804 Mhz
Nee maar ik moet dat toch doen, HL map is 2GB en nu is 't laden beetje traag merk ik.Op dinsdag 30 oktober 2001 15:54 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
en jij zegt dat CS zo super werkt en dat XP zo roeleert dat t niet meer normaal is en dan deze reply?
Dus gewoon ff opnieuw installeren.
En idd die VSync had ik niet aan gedacht. Maar merkte 't ook niet, had wel maar 40fps.
En hoe was 't?Op dinsdag 30 oktober 2001 11:06 schreef Marv het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misschien heb ik 't wel gehaald
Denk 't niet... misschien ook wel... we'll see... heb al zo veel experience in hertentamens...Op dinsdag 30 oktober 2001 21:50 schreef LiquidSilver het volgende:
[..]
En hoe was 't?
Misschien heb ik 't wel gehaaldDenk 't niet, maar 't zou kunnen
Stond me iets van bij.
"I sit in my room and imagine the future."
Ik heb voor je muis ook wel een oplossing. Sluit bij XP het proces: EM_EXEC.EXE af. druk hiervoor op ctrl-alt-del
zoek het proces op en beeindig het. Nu kan je weer gewoon cs-en succes!
toevallig net gespeeld met perfecte muisOp dinsdag 30 oktober 2001 23:45 schreef Oakley het volgende:
eeh nee,
Ik heb voor je muis ook wel een oplossing. Sluit bij XP het proces: EM_EXEC.EXE af. druk hiervoor op ctrl-alt-del
zoek het proces op en beeindig het. Nu kan je weer gewoon cs-en succes!
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Toepasselijke nick heb jij zeg, het gaat hier over FPS (frames per second) en niet over de refreshrateOp zondag 28 oktober 2001 23:35 schreef Knakker het volgende:
Wels, ik ben nog nooit een monitor tegen gekomen die op 20 hz draait, dus die refresh rate fix slaat helemaal nergens op